כולם מפרסמים מבצעים? כך תבלטו מעל המתחרים

המדריך לניצחון בחודש המבצעים הגדול

מאת: 
נובמבר 2018
זמן קריאה: 01:31 דק'
כולם מפרסמים מבצעים? כך תבלטו מעל המתחרים
לא מספיק למשוך לקוחות, אתם חייבים להשאיר אותם עם פה פעור

2018-11-19

https://www.b144biz.co.il/digital-marketing/%d7%9b%d7%95%d7%9c%d7%9d-%d7%9e%d7%a4%d7%a8%d7%a1%d7%9e%d7%99%d7%9d-%d7%9e%d7%91%d7%a6%d7%a2%d7%99%d7%9d-%d7%9b%d7%9a-%d7%aa%d7%91%d7%9c%d7%98%d7%95-%d7%9e%d7%a2%d7%9c-%d7%94%d7%9e%d7%aa%d7%97%d7%a8/

נובמבר נחשב בעיני רבים לחודש הסיילים הבינלאומי. אם גם אתם רוצים להצטרף לחגיגה ומפחדים מהתחרות הקשה, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להשיג עליונות על פני כל השאר:

1. צרו קטלוג מיוחד

יש סיבה שאיקאה מחלקת בכל שנה את הקטלוג האייקוני שלה בדואר. גם אם האינטרנט שינה את הרגלי הצריכה שלנו, עדיין אין כמו לדפדף בקטלוג כדי להחליט מה לקנות. כיום אתם יכולים לחלק קטלוג אמיתי בבית העסק ובתיבות הדואר וגם לפרסם קטלוג דיגיטלי באתר שלכם, בכרטיס העסק ב-B144 ובפלטפורמות הדיגיטליות השונות.

רוצים להפוך את הקטלוג לחדשני ומהנה יותר? שימו ליד כל מוצר ברקוד (QR), הפנו לרכישה מקוונת והציעו הנחה או הטבה נוספת למי שעושה את זה. כך גם תעצימו את הנוכחות ברשת וגם תספקו ללקוח חווית קנייה חדשנית ומיוחדת.

 

לא סתם איקאה עדיין משתמשת בכלי "המיושן" הזה

לא סתם איקאה עדיין משתמשת בכלי "המיושן" הזה (צילום: shutterstock)

 

רוצים להגביר את החשיפה ברשת? התייעצו עכשיו עם המומחים של B144

 

2. דברים טובים באים ביחד

יש סיבה שה"גיפט-קארד" עלה לגדולה בשנים האחרונות. בסופו של דבר כולנו רוצים לקבל מתנות, אבל מעדיפים לבחור אותן בעצמנו כדי לא להתאכזב. בארצות הברית, מחקר מצא כי 81 אחוזים מהאנשים השתמשו בכרטיסי המתנה כדי לקנות לפחות חצי מהרכישות לקראת החגים. הציעו גם אתם בעסק שלכם כרטיסים כאלה עם הטבות שקשה לסרב להן.

לדוגמה: מטעינים גיפט-קארד ב-100 שקלים ומקבלים 20 שקלים נוספים במתנה.

את המבצע חשוב לפרסם גם בנכסים המקוונים שלכם להעצמת הנוכחות הדיגיטלית. קמפיינים נקודתיים בפייסבוק ובגוגל לקראת ה"בלאק פריידי" לדוגמה, יסייעו לחשוף את ההטבה גם לעוד אנשים שמחפשים אחרי מבצעים במיוחד בתקופה הזאת.

 

3. פרגנו ללקוחות הקבועים

נכון, אנחנו עושים מאמצים כדי לפרסם מבצעים שיגדילו את מעגל הלקוחות, אבל למה לא לתת פינוק נוסף ומיוחד לאלו שמלווים אתכם כבר תקופה ארוכה? בנוסף להטבות שאתם כבר מציעים לכלל האוכלוסייה, הציעו הנחה נוספת למי שכבר עוקב אחריכם באדיקות בפייסבוק, למי שנרשם לניוזלטר העסקי, או לאלו שמבקרים בכרטיס העסק באתר B144 או בפלטפורמות נוספות. בכרטיס העסק לדוגמה, תוכלו לפרסם גם שוברים מיוחדים או קופונים שיחזקו את מאמצי השכנוע.

 

4. הפכו את זה למשחק

אנחנו מדברים כאן הרבה על שיווק דיגיטלי, אבל שוכחים את הנכס החשוב ביותר של עסקים קטנים ובינוניים – העובדים. עובדים עם מוטיבציה למכור יוכלו באמת לחולל מהפכה. הציעו תחרות מיוחדת לחודש הקרוב ופנקו את העובד שמכר הכי הרבה בפרס כמו ארוחת בוקר זוגית או בילוי בספא.

 

אין כמו תחרות טובה כדי להכניס לעובדים קצת אש בעיניים

אין כמו תחרות טובה כדי להכניס לעובדים קצת אש בעיניים (צילום: shutterstock)

 

5. אל תעשו את זה לבד

בעלי עסקים קטנים ובינוניים יודעים שלא תמיד קל להתחרות ברשתות הגדולות מבחינת מבצעים שגם יהיו משתלמים ללקוח וגם רווחיים לבעל העסק. אז מה עושים? בפורטלנד שבארצות הברית, כמה עסקים התאחדו לקראת ה"בלאק פריידי" והקימו תנועה בשם "Little Boxes" שאפשרה להם להציע כקבוצה הטבות משתלמות הרבה יותר.

התוצאה? ב-2014 כל עסק שהיה חלק מהקבוצה הכניס עוד כ-300 אלף דולרים בתקופה הזאת. נסו גם אתם ליצור שיתופי פעולה עם עסקים דומים ולהציע מעטפת רחבה ומשתלמת יותר של מבצעים – כדי שכולם יוכלו להרוויח מזה.

כתבות נוספות בנושא
פרסום ושיווק דיגיטלי

 דילוג לתוכן