כך תוכלו להרוויח יותר מהקמפיין שלכם בגוגל

בסופו של דבר ההמרות יקבעו אם הקמפיין שלכם מוצלח. מדריך מקצועי לפרסום ב-Google AdWords

מאת: 
ינואר 2018
זמן קריאה: 01:34 דק'
כך תוכלו להרוויח יותר מהקמפיין שלכם בגוגל
המטרה הסופית היא להגדיל הכנסות

2018-01-10

https://www.b144biz.co.il/digital-marketing/google-ads-and-ppc/%d7%9b%d7%9a-%d7%aa%d7%95%d7%9b%d7%9c%d7%95-%d7%9c%d7%94%d7%a8%d7%95%d7%95%d7%99%d7%97-%d7%99%d7%95%d7%aa%d7%a8-%d7%9e%d7%94%d7%a7%d7%9e%d7%a4%d7%99%d7%99%d7%9f-%d7%a9%d7%9c%d7%9b%d7%9d-%d7%91%d7%92/

רוב הקמפיינים לשיווק בגוגל נועדו למטרה אחת – הגדלת הכנסות. כיום יש מגוון כלים שעוזרים לבדוק האם הקמפיין משרת את המטרה הזאת, אולם יש מילה אחת שמתעלה בחשיבותה על כל המושגים שתכירו במדריך – המרה. אז מה זו בעצם ההמרה הזאת שכל מומחי השיווק מהללים וכיצד להשיג יותר ממנה? הנה כל מה שחשוב שתדעו עליה

 

אז מהי בעצם המרה?

בכל קמפיין אנחנו מגדירים את המטרה המרכזית. היא יכולה להיות בין היתר רכישה, השארת פרטים, הרשמה לניוזלטר, הורדת אפליקציה או מנוי לשירות מתחדש. בכל קמפיין מגדירים "הנעה לפעולה" שעוזרת לרתום את הגולשים למטרה. המרה היא למעשה הנעה מוצלחת של הגולש לפעולה בהתאם למטרות שהגדרנו. חשוב להבדיל בין "קליק" על המודעה בגוגל לבין המרה. הקליק הוא הצעד הראשון, בעוד שההמרה היא התוצאה הסופית והחשובה באמת.

 

השורה התחתונה היא המרה

השורה התחתונה היא המרה (צילום: shutterstock)

 

למה חשוב לעקוב אחרי ההמרות?

כשהגולש נתקל בקמפיין שלכם הוא למעשה צריך לעבור כמה שלבים בדרך להמרה. אם לדוגמה גולשים רבים מקליקים על המודעה אבל פורשים בתחנה הבאה, כנראה שיש מקום לשפר את השלב הזה בקמפיין. מנגד, אם אתם מקבלים מספר נמוך של הקלקות על המודעה, אך מספר גבוה של המרות מבין אלו שכן עשו זאת – כנראה שהניסוח של המודעה לא מושך מספיק, אך התחנה הבאה בתהליך דווקא פועלת מצוין.

 

רוצים לקבל יותר המרות מהקמפיין? התייעצו עכשיו עם המומחים של B144

 

איך לבצע מעקב אחר המרות?

גוגל מציעה ללא תשלום כלי למעקב אחר המרות ולבחינת היעילות של הקמפיין בתוך ממשק הניהול של Adwords. מעקב ההמרות מאפשר לכם לנטר נתונים על מקורן של פעולות כמו קנייה באתר, שיחת טלפון, הורדת אפליקציה, הרשמה לניוזלטר ועוד. כאן דרוש מעט ידע טכני בתחום מכיוון שכדי לעקוב אחר מספר ההמרות יש לשתול תג ייעודי, קטע קוד שגוגל מספקת, באתר, באפליקציה או בדף הנחיתה. ניתן להיעזר בהסברים באתר החברה, או באיש מקצוע שיעשה זאת בעבורכם.

 

איך ניתן לשפר את מספר ההמרות?

ישנן כמה שיטות להשיג יותר המרות מהקמפיין, אך אחת החשובות שבהן דורשת להכיר את "משפך השיווק" שעובר הגולש בעת החשיפה לקמפיין. אלו למעשה 5 תחנות – תשומת לב, סקרנות, עניין, שקילת רכישה והתלבטות. בכל שלב תתאים אסטרטגיה שונה למשיכת הלקוח.

 

בואו נדגים:

נניח שיש לכם מוצר שמאכיל באופן אוטומטי את הכלב כשאתם לא בבית. בשלב הראשון הגולשים כנראה לא יכירו את המוצר ולא ידעו שהם זקוקים לו. לכן, מאמצי השיווק יתמקדו בהסבר על הערך של המוצר וההנעה לפעולה תהיה השארת פרטים למידע נוסף. מנגד, אם נפנה לאנשים שכבר מכירים את המוצר וחיפשו אותו בגוגל, הקמפיין יהיה שונה לגמרי – זה המקום לשכנע אותם שהמוצר שלכם יותר טוב מאופציות אחרות בשוק ואולי גם להציע הנחה אטרקטיבית.

 

 

 

 


דיגיטל אחת מהחברות המובילות בתחום הפרסום בדיגיטל עם תג איכות של גוגל פרטנרס (Google Partner).
כחברה העובדת בשותפות קבועה עם גוגל אנחנו מבינים בשיוק דיגיטלי ויודעים בדיוק איפה הקהל שלכם נמצא ומה הם מחפשים.
תנו למומחים של B144 דיגיטל למצוא לכם את חבילות הפרסום המשתלמות ביותר, כלי פרסום דיגיטליים חדשניים ופתרונות שיווק במטרה להגדיל את כמות הלקוחות שלכם.     לחבילות הפרסום שלנו לחצו כאן >>>

גוגל פרטנרס

 

B144 עסקים
פתרונות פרסום דיגיטליים

כתבות נוספות בנושא
פרסום ממומן בגוגל

 דילוג לתוכן