כמה באמת עולה לייצר סרטון תדמית שעובד?

אין סיבה שתוציאו הון על הסרטון, כך תעשו זאת

מאת: 
ינואר 2018
זמן קריאה: 01:20 דק'

2018-01-22

https://www.b144biz.co.il/digital-presence/promotional-videos/%d7%9b%d7%9e%d7%94-%d7%91%d7%90%d7%9e%d7%aa-%d7%a2%d7%95%d7%9c%d7%94-%d7%9c%d7%99%d7%99%d7%a6%d7%a8-%d7%a1%d7%a8%d7%98%d7%95%d7%9f-%d7%aa%d7%93%d7%9e%d7%99%d7%aa-%d7%a9%d7%a2%d7%95%d7%91%d7%93/

גם אם היה לנו תקציב קידום או פרסום בלתי מוגבלים – זה לא היה מבטיח לנו את הצלחת הסרטון שהפקנו ברשת, או את תרומתו להצלחת המותג שלנו לאורך זמן. בואו ונלמד מספר שיטות לפרסום סרטון תדמית בעלויות נמוכות

הכירו את הפלטפורמה

האם אתם מפרסמים בפייסבוק או באינסטגרם, ביוטיוב או בטלוויזיה? לפלטפורמה חשיבות מכרעת ביצירת הווידאו. בפייסבוק אנשים שגוללים בפיד ונחשפים לסרטון שיווקי לא ישקיעו יותר משתי שניות כדי להחליט אם הם רוצים לצפות בו. מנגד, פרסומת ביוטיוב היא כזאת שאנחנו מחויבים לראות עד סופה, בצורה דומה לפרסומת בטלוויזיה. אם הסרטון ממוקם באתר שלכם אתם יכולים לעשות איתו כרצונכם, למרות שגם כאן חשוב שיהיה קצר וממוקד ככל הניתן. לכן, חשוב לייצר כמה גרסאות שיתאימו לפלטפורמות שונות. בפייסבוק לדוגמה, ניתן ליצור גרסה שמתחילה מהשוט המעניין ביותר – שישכנע את הגולשים להתעכב עליו.

 

השקיעו בכל מה שמסביב לסרטון

אם אתם רוצים לפרסם סרטון בפייסבוק, חשוב להבין שתוכן הסרטון הוא לא הדבר היחיד שיגרום לגולשים לעצור ולצפות בו. חשוב להקדיש מחשבה רבה גם לטקסט בפוסט, אולי לכלול בו שאלה או ציטוט מסקרן מהווידאו. חשוב גם לבחור תמונה מסקרנת שתשמש כתצוגה מקדימה. רבים מהגולשים מחליטים רק על פי התמונה הזאת אם להתעכב על התוכן. מומלץ גם לכלול הנעה ברורה לפעולה והפנייה לדף נחיתה ממוקד שיעניק לגולשים מידע נוסף.

 

השקיעו אבל ברמת התקציב שלכם

השקיעו אבל ברמת התקציב שלכם (צילום: shutterstock)

 

הפיקו את המרב מהקהילה

רגע לפני שאתם מבזבזים כמויות כסף עצומות על פרסום בגוגל או שיווק דיגיטלי, כדאי להרים לרגע את הראש מהמסך ולהסתכל על הנפשות הפועלות בעסק שלכם. כנראה שלרובם יש פרופילים פעילים ברשתות החברתיות ומספיק שתבקשו יפה שיפרסמו את הסרטון כדי להגביר את מספר החשיפות שלו. הפרסום לא חייב לבוא ממקום שיווקי, מספיק לכתוב פוסט בסגנון כזה: "כיף לעבוד במקום שמצליח לייצר דברים כאלה מגניבים".

 

למידע נוסף על יצירת תוכן וידאו איכותי ואפקטיבי התייעצו עם המומחים של B144

 

דרך נוספת לרתום את כוחה של הקהילה

מומלץ להשתמש גם בכוחן של קבוצות מקצועיות בפייסבוק ובלינקדאין. כדאי לפרסם את הסרטון בקבוצות רלוונטיות לתחום של העסק, ממקום של התייעצות. ספרו שהפקתם סרטון ואתם רוצים את דעתם המקצועית של חברי הקבוצה עליו. כך זה גם לא ייתפס כפרסום וגם תבטיחו שהסרטון יגיע לקהל ממוקד ביותר בחינם.

 

 

הקדישו את כל כולכם לסיפור

השקעה בתוכן איכותי היא האסטרטגיה הנבונה ביותר. אם תיצרו משהו שיגרום לאנשים להזדהות – הם אותו בעצמם ויעשו בשבילכם את העבודה. בחברת Always עשו זאת בצורה מדהימה בקמפיין Like a Girl – שהצליח להראות איך החברה מלמדת אותנו להאמין שנשים פחות טובות מגברים. תוכן הקמפיין מעביר צמרמורת וגורם לחשוב – זו הסיבה שהוא שותף המון ברשתות החברתיות בצורה שהעצימה את הפרסום ללא השקעה כספית.

 

כתבות נוספות בנושא
סרטוני תדמית

 דילוג לתוכן