עצור! 5 דברים שחייבים לדעת על החוקים בפייסבוק

כדי למנוע מחשבון הפייסבוק שלכם להיחסם, אל תשברו את חמשת הכללים הבאים:

מאת: 
פברואר 2018
זמן קריאה: 01:14 דק'
עצור! 5 דברים שחייבים לדעת על החוקים בפייסבוק
יש כללים שלא נועדו שיפרו אותם

2018-02-27

https://www.b144biz.co.il/digital-marketing/facebook-advertising/%d7%a2%d7%a6%d7%95%d7%a8-5-%d7%93%d7%91%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%a9%d7%97%d7%99%d7%99%d7%91%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%93%d7%a2%d7%aa-%d7%a2%d7%9c-%d7%94%d7%97%d7%95%d7%a7%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%a4%d7%99/

לפייסבוק יש רשימה ארוכה של הנחיות, הגבלות וחוקים שכמעט ולא ניתן לעקוב אחריהם. לא רק שהכללים הללו מפוזרים ברחבי פייסבוק תחת שמות שונים, הם גם עלולים להיות מסורבלים וארוכים. אם תוסיפו לכך את העובדה כי רב האנשים אינם מודעים למדיניות הפייסבוקית, תוכלו להבין מדוע רבים מוצאים את עצמם בצד הלא נכון של ״חוקי הפייסבוק״, בין אם מדובר בפרופילים אישיים או בדפים עסקיים

1. שקיפות בעת איסוף מידע ממשתמשים

אם אתם משתמשים בפייסבוק בתור עסק ואוספים נתונים ומידע מהמשתמשים שלכם, באחריותכם לעדכן אותם על כך, ויותר מזה. לפי פייסבוק, אתם חייבים: לקבל את הסכמתם, להבהיר שאתם (ולא פייסבוק) אוספים את המידע אודותם, וכן לפרסם מדיניות פרטיות המסבירה איזה מידע אתם אוספים ואיך תשמשו בו.

2. שמות דפים לא יכולים להיות מונחים כללים או מילה יחידה

ישנם כללים רבים הנוגעים לשם דף הפייסבוק שלכם, למשל, שאסור שיהיה מטעה או מתעתע, וכן חובת השימוש בדקדוק תקין. בעיקרון, כלל זה אומר ששם הדף שלכם לא יכול להיות "פיצה". משום שעליו לשקף את המותג שלכם ולא להטעות את הקהל.

3. לא ניתן להשתמש בפרופיל האישי רק כדי לקדם את העסק

תנאי השירות של פייסבוק מציינים כי אין להשתמש בפרופיל האישי בעיקר עבור רווח מסחרי, ולשם כך יש להשתמש בדף עסקי בפייסבוק. אין זה אומר כי לא ניתן לקדם את עצמכם באמצעות פרופיל אישי, אך לא תוכלו להשתמש בו עבור הקידום בלבד.

4. אסור לפרסם תוכן פוגעני

לפייסבוק יש מדיניות קפדנית בנוגע להתעללות ולהטרדות. הטרדה יכולה להביא לאזהרות ואיסורים, אבל עבור בעלי עסקים עם דפים פייסבוק עסקיים, ההשלכות יכולות להיות חמורות יותר. אם פרסמתם משהו שעובר על הכללים, אך הוא אינו חמור, ייתכן ויחסמו את חשבונכם לכמה שעות או מספר ימים, ובזמן זה התוכן הפוגעני יימחק. טריגר נוסף לכך יכול להיות על ידי ביצוע פעולות מהר מדי או באופן מאסיבי, למשל, אם אתם שולחים יותר מדי הודעות פרטיות ייתכן והחשבון שלכם יושבת ותתבקשו להאט את הקצב. אם פרסמתם תוכן פוגעני חמור, ייתכן וחשבון הפייסבוק שלכם יימחק לצמיתות.

 

רוצים לפרסם בפייסבוק ולהביא עוד לקוחות? התייעצו עם המומחים של B144

5. אין לשבור חוקים מקומיים, מדינתיים, לאומיים או בין-לאומיים

למדינות ואזורים מסוימים יש הנחיות וכללים משלהם בכל הנוגע לפעילות עסקית ו/או זכייה בתחרויות למיניהן. לכן לפני שאתם מפרסמים תוכן עסקי בפייסבוק, עליכם לבדוק כי הוא עומד בתקנים המקומיים, המדינתיים והבינלאומיים.

זה אמנם רק קצה הקרחון בכל הנוגע לכללים ולהנחיות של פייסבוק. אך אלו לרב הכללים אשר נוטים להישבר בתדירות גבוהה יותר. למרות שזה יכול לעייף, שווה לשמור עליהם כדי להישאר בקו אחיד עם מדיניות פייסבוק לשמור על תקינות הדף שלכם.

 

B144 עסקים
פתרונות פרסום דיגיטליים

כתבות נוספות בנושא
קידום ממומן בפייסבוק

 דילוג לתוכן