רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב b144? להוספה

3 דוגמאות לקופונים שאי אפשר לסרב להם

יש סוגי קופונים שיגרמו ללקוחות שלכם לעמוד בתור. הנה כמה רעיונות ומקורות להשראה

מאת: | זמן קריאה: 01:19 דק' | | מערכת b144 דיגיטל

3 דוגמאות לקופונים שאי אפשר לסרב להם
רעיונות לקופונים מדליקים

קופונים הם דרך יעילה לשיווק העסק – בעזרתם הלקוחות מרוויחים הטבות שיוזילו את הרכישה וגם בעלי העסקים יכולים להגדיל את ההכנסות שלהם. מתן קופונים לגולשים עשויה להגביר את הסיכוי שהם ירכשו את מה שאתם מציעים – אבל בשביל זה צריך לדעת היטב איך להפוך את הקופון הקטן למנוע צמיחה גדול

 

המשחק

על בסיס התפיסה שעמוק בתוך הלב של כל אחד מאיתנו נמצא ילד קטן שרוצה להשתטות, לשחק וליהנות, חברת ShoeBuy.com השיקה קופון בגרסה קצת אחרת – החברה מציעה הטבות באמצעות סוג של מכונת מזל עם שלוש תמונות – כל לקוח ש”מסובב” אותה זוכה בפרס בשווי משתנה.

למה זה עובד?

קופון עם הנחה אטרקטיבית עשוי להיות משתלם מאוד, אך הוא ברוב המקרים לא ירגש אותנו. מנגד, משחק דווקא מפעיל את הרגש בצורה עוצמתית ויעלה הרבה יותר. כשנראה “מכונת מזל” כזאת ככל הנראה לא נוכל להתנגד לדחף לגלות במה זכינו – גם אם לא התכוונו בכלל לרכוש נעליים באתר.

 

תנו ללקוחות תחושה של משחק

תנו ללקוחות תחושה של משחק (צילום: shutterstock)

 

לא פרסמתם עדיין קופונים? קבלו רעיונות מצוינים מהמומחים של b144

 

סיר הלחץ

אחד הכלים החשובים ביותר לאנשי שיווק הוא אפקט הלחץ. זו אולי לא נתפסת כדרך חיובית במיוחד לשווק, אך בהחלט עוזר לעודד את הלקוח לרכוש עכשיו ומהר – לפני שייגמר. מותג האופנה Hype החליט לנצל את הכלי הזה בדרך מעניינת – הוא עיצב קופון שמציע שלוש הטבות: 50% הנחה ל-25 האנשים הראשונים שירכשו, 35% הנחה ל-50 גולשים נוספים ו-25% הנחה ל-100 אנשים שלא היו מהירים מספיק.

למה זה עובד?

יצר התחרות מהדהד בכל אחד מאיתנו. אנחנו רוצים להיות הראשונים, אלה שמרוויחים את הדבר השווה ביותר, אלה שיכולים לספר לכל החברים שהשיגו משהו שרק מעטים זכו בו. התחושה הזאת ש”ההטבה שלי שווה משלך” משפרת פלאים את תוצאות הקמפיין.

 

עזרו ללקוחות לדמיין את המוצר

עזרו ללקוחות לדמיין את המוצר (צילום: Yuganov Konstantin, shutterstock)

 

העתידני

אחד ההיבטים הקשים ביותר בבחירת מוצרים, ובייחוד רהיטים לבית או למשרד הוא הקושי לדמיין איך הם ייראו מחוץ לחלון התצוגה המרהיב ובמגרש הפרטי שלנו. כדי לעזור ללקוחות להתמודד עם הבעיה הזאת וגם להגדיל את ההכנסות באותה הזדמנות, הציעה חברת Design Within Reach קופון מעניין במיוחד – צוות מומחים מטעם החברה יישב עם הלקוחות וייצור הדמיית תלת ממד של הריהוט החדש בחלל שלהם בתשלום סמלי.

למה זה עובד?

הגולשים רגילים לראות את אותם הקופונים עם אותן ההטבות. כאשר הם נחשפים לשירות כזה המציע דבר שונה וייחודי שהם כנראה לא ראו בעבר – הם מיד יתלהבו יותר ויהיו סקרנים לגלות עוד על השירות. חשוב להבין שאף אחד גם לא מחייב אותם לרכוש רהיטים יקרים, אלא רק לראות כיצד הם ייראו בשטח המוכר שלהם. כך, כשהקופון לא מנסה למכור שום דבר – ככל הנראה גם יבטחו בו יותר.

 

שיתוף באמצעות דואר אלקטרוני שיתוף בפיסבוק שיתוף בטווטר