רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב b144? להוספה

3 דרכים מקוריות לקידום העסק ברשת

בעולם העסקים של היום לא רק החזק שורד אלא גם מי שמוכיח יצירתיות

מאת: | זמן קריאה: 01:17 דק' | | מערכת b144 דיגיטל

3 דרכים מקוריות לקידום העסק ברשת
המקפצה הוירטואלית שלכם

בעולם הדיגיטל, מי שיצירתי, מקורי ובעל ראייה אסטרטגית יזכה לחשיפה הגדולה והמשמעותית ביותר לעסק שלו. כדי לעשות את זה לא מספיקה רק חשיבה ייחודית, אלא גם היכרות עם כל הדרכים שבהן אפשר לרתום את הפלטפורמות הדיגיטליות השונות למטרות העסקיות שלכם. הנה כמה דרכים לעשות את זה:

 

1. נצלו את יתרונות הגרילה

פרסום גרילה הוא אסטרטגיה שבה משתמשים באמצעים לא קונבנציונליים, מקוריים וחדשניים כדי לפרסם את העסק. בפרסום כזה יש לחשוב על דרכים מקוריות לכבוש, להפתיע, להצחיק או לרגש. בעידן שבו לרוב האנשים יש מצלמה איכותית בסמארטפון, כל מהלך שיווקי שתעשו ברחוב מול עשרות אנשים, יכול להפוך לסרטון ויראלי שיגיע למאות אלפים ברשתות החברתיות – בתנאי שהוא יהיה מעניין מספיק.

איך עושים את זה?

אחת מהדוגמאות הפשוטות והגאוניות לפעילות גרילה זולה ואפקטיבית היא של חברת מוצרי הניקוי Mr. Clean. כדי לקדם את המוצרים שלהם, כל שעשו בחברה היה לצבוע אחד מפסי מעברי חציה ברחבי העיר בלבן בוהק. המראה הבלתי שגרתי עודד לא מעט גולשים לפרסם תמונות של המחזה המוזר, אשר שימשו כפרסומות חינמיות לגמרי.

 

הפליצו בכל הפלטפורמות האפשריות

הפיצו בכל הפלטפורמות האפשריות (צילום: shutterstock)

 

2. צאו מגבולות המיינסטרים

רוב בעלי העסקים מבינים כמה חשוב לתחזק פעילות דיגיטלית בפייסבוק, באינסטגרם ובמנוע החיפוש של גוגל. עם זאת, ישנן לא מעט פלטפורמות נוספות שיכולות להעצים את העסק שלכם. אם יש לכם מוצרים שתופסים מיד את העיניים, תוכלו לפרסם אותם בפינטרסט. מידע מקצועי תוכלו להעלות ללינקדאין, מאמרים מעניינים תוכלו להפיץ דרך שירותי תוכן כמו Taboola או אאוטבריין. ככל שהעסק שלכם יקודם ביותר פלטפורמות, כך תשפרו את הסיכויים שהאנשים הנכונים ייחשפו אליו.

 

הפעילות הדיגיטלית שלכם עובדת נכון? התייעצו עכשיו עם המומחים של b144

 

3. צרו תחרות כיפית ומפתיעה

תחרויות הן דרך נהדרת לפרסם את העסק בהשקעה לא גדולה מדי. סטטיסטיקות מראות שגולשים רבים נהנים מהתחרויות וכיום יש אפילו לא מעט “מתחרים מקצועיים” שמבלים זמן רב בחיפושים אחר תחרויות חדשות להשתתף בהן. אולם, בניגוד למה שחושבים, יצירת תחרות היא אתגר לא פשוט. בגיבוש הרעיון, נסו להשתחרר מהקלישאות, לא לחזור על מה שרואים בלי סוף ברשת ולמצוא דרך חדשה ומעניינת לעודד אנשים להשתתף.

 

הכריזו על תחרות מפתיעה

הכריזו על תחרות מפתיעה (צילום: shutterstock)

 

קחו דוגמה

חברת מוצרי הטיפוח Dove החליטה בשנים האחרונות לעזור לכל הנשים לגלות את היופי הפנימי שבהן. לכן, החליטו בחברה לייצר קמפיין בשם ‘Real Beauty Should be Shared’ (יופי אמיתי צריך לשתף). הם ביקשו מהגולשים לפרסם תמונה של חברה טובה ולהסביר למה היא לדעתם “מייצגת יופי אמיתי” בתמורה לסיכוי לזכות באייפד, טיסה לחו”ל ופרסים נוספים. לצד הערך השיווקי של הקמפיין, התוצאות גם היו מרגשות, מעצימות ומחזקות – מה שהגביר עוד יותר את החיבור הרגשי והעמוק של הגולשים למותג.

 

שיתוף באמצעות דואר אלקטרוני שיתוף בפיסבוק שיתוף בטווטר