רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב b144? להוספה

3 טיפים לפרסום אפקטיבי בפייסבוק

כך תיצרו מודעת פייסבוק שאי אפשר להתעלם ממנה

מאת: | זמן קריאה: 01:45 דק' | | מערכת b144 דיגיטל

3 טיפים לפרסום אפקטיבי בפייסבוק
פרסום חכם שמביא לידים

אם הייתם עומדים על במה בכנס של אנשי שיווק אי שם ב-2007 ומספרים ליושבים באולם שיום אחד הם יפנו לא מעט משאבים לפרסום בפייסבוק, ככל הנראה היו צוחקים עליכם וקוראים לכם לרדת מהבמה. כיום, קשה לדמיין מהלכי שיווק לעסקים בלי הרשת החברתית הכל כך משמעותית הזאת שהפכה לחלק בלתי נפרד מהחיים האישיים והמקצועיים של רבים מאיתנו. כיום רוב האנשים מבינים שחשוב לפרסם בפייסבוק, אך חשוב לדעת איך לעשות זאת בצורה מושכלת. הנה כמה עקרונות שיעזרו לכם להגביר את האפקטיביות של המודעות שלכם

 

1. מקדו את קהל היעד

בניגוד לפרסום בטלוויזיה ובעיתונים, פייסבוק מאפשרת לנו להגיע לקהל יעד ממוקד מאוד. מחקרים מראים שככל שהקמפיין יהיה ממוקד לקהל יעד מדויק יותר – כך גם האפקטיביות שלו תגבר. לכן, נסו לבנות בראש תמונה מדויקת ככל הניתן של האדם שאתם פונים אליו.

 

טיפ נוסף: שאפו להגיע לרזולוציה הנמוכה ביותר
נסו לא לחשוב על קהל, אלא על אדם אחד שהמוצר שלכם יתאים לו במיוחד. לאחר מכן, השתמשו בכלי הפרסום של פייסבוק שמציעים אפשרות לפילוח לפי מיקום גאוגרפי, גיל, מצב משפחתי, השכלה, תחומי עניין ואפילו “לייקים” לעמודים אחרים וביקורים באתרים מסוימים. פייסבוק אוספת עלינו מידע רב. אפשר להתווכח על המוסריות של זה, אבל אתם כמפרסמים בהחלט יכולים להשתמש במידע הזה כדי לשפר את ביצועי המודעות.

 

פנו לקהל היעד שלכם (צילום: Roman Samborskyi, shutterstock)

 

2. פרסמו בלי לפרסם

חוקרים בתחום ניסו להעמיק בשאלה מה הופך את הפרסום בפייסבוק ליעיל כל כך. בדיקות של הנושא הראו שהגולשים רואים בפייסבוק פלטפורמה אישית יותר ולכן לעיתים לא מתייחסים למודעות כפרסומות, אלא כפוסטים לכל דבר. סוד הקסם של פייסבוק הוא במידה רבה הקשר האישי בין הגולשים בו. לכן, מודעה מוצלחת היא כזאת שמצליחה לדבר אל אנשים בגובה העיניים – בלי תבניות מוגדרות של פרסומות שאנחנו מכירים מפלטפורמות אחרות.

 

רוצים ליצור תוכן מנצח לפייסבוק? התייעצו עכשיו עם צוות המומחים של b144

 

טיפ נוסף: דברו כמו שאתם מדברים עם חברים
אז כדי לנצל את מלוא הפוטנציאל של הפרסום בפייסבוק, דברו לאנשים בשפה שלהם, כמו בשיחה בין חברים. אל תשתמשו בסיסמאות או בסלוגנים מאוסים, אלא חשבו על דרך טבעית יותר להעביר את המסר. כך גם האנשים לא יתייחסו לתוכן כפרסומי ויורידו מעט את המחסומים שלהם.

 

אל תגזימו בתמונות (צילום: Leigh Prather, shutterstock)

 

3. השתמשו בתמונות בתבונה

בעבר, תמונות שהכילו יותר מ-20% של טקסט נפסלו לפרסום בפייסבוק. כיום אמנם השתנתה הגישה הזאת וניתן לפרסם תמונות עם טקסטים מרובים, אך פייסבוק עדיין פוגעת בחשיפה של פוסטים כאלה. זאת בגלל שכיתוב על תמונה הוא כלי שיווקי מעולה והרשת החברתית לא רוצה שנעשה בכך שימוש מוגזם. לכן, ניתן בהחלט להוסיף טקסט מסקרן, יצירתי ומניע לפעולה על התמונות, אך לא להגזים.

 

שיתוף באמצעות דואר אלקטרוני שיתוף בפיסבוק שיתוף בטווטר