רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב b144? להוספה

3 טעויות נפוצות ביצירת סרטוני תדמית

אם תמונה אחת שווה אלף מילים, סרטון טוב שווה מיליונים של צפיות

מאת: | זמן קריאה: 01:06 דק' | | מערכת b144 דיגיטל

3 טעויות נפוצות ביצירת סרטוני תדמית
כך תימנעו מהשגיאות המוכרות

כמה ממומחי הדיגיטל הגדולים כיום, בהם מנהלים בכירים בפייסבוק ובגוגל, מדגישים בכל הזדמנות את חשיבות השימוש בסרטונים להתנהלות אפקטיבית של בעלי עסקים ברשת. אם תמונה שווה אלף מילים, אתם יכולים לחשב לבד כמה תוכלו להכניס בסרטון אפקטיבי שיעביר את המסר שלכם ישירות אל התת-מודע של הגולש. עשו ואל תעשו

 

1. אתגר הפוקוס

עסק הוא קצת כמו ילד, נכון? גם מהסיבה שאנחנו רוצים להשוויץ בכל היתרונות שלו בכל שיחה ובייחוד כשאנחנו משווקים אותו בסרטון ייעודי. אבל חשוב לזכור שלפעמים מרוב המסרים לא רואים את היער.

בעלי עסקים רבים ינסו “לדחוף” כמה שיותר מסרים שיווקיים, אך מצב כזה עלול לבלבל ולהתיש את הקורא. לכן מומלץ לחשוב מהו המסר החשוב ביותר, לזקק אותו ולתת לו להוביל אתכם ביצירת הסרטון. בהמשך תמיד אפשר ליצור עוד סרטונים שיציגו את העסק גם מזוויות אחרות.

 

תשמרו על פוקוס

תשמרו על פוקוס (צילום: shutterstock)

 

2. מה עם הרגש?

נסו לחשוב לרגע על הסרט שאתם הכי אוהבים. מה גרם לכם להתחבר דווקא אליו? ברוב המקרים, אנחנו מתחברים לסיפור שמרגש אותנו – ואותו כלל תקף גם ביצירת סרטונים עם מטרות שיווקיות. הדרך הטובה ביותר להגיע אל הלקוחות שלכם עוברת דרך הלב שלהם. אם תשאפו ליצור סרטון מרגש שמעורר הזדהות, הוא ככל הנראה יצליח הרבה יותר מעוד סרטון שמציג בצורה לקונית נתונים שיווקיים – מרשימים ככל שיהיו.

 

רוצים לייצר סרטון תדמית איכותי ומרשים? התייעצו עם המומחים של b144

 

3. עכשיו מה?

כל אדם עם הבנה בסיסית בשיווק יודע כמה חשובה ההנעה לפעולה. אולם, לעיתים נדמה כי סרטון תדמית הוא לא המקום הנכון לשלב אותה. זכרו כי האמצעי הזה הוא כלי שיווקי לכל דבר ובהיעדר הנעה ברורה לפעולה – אנחנו עלולים לפגוע באפקטיביות של סרטון התדמית. לכן חשוב לציין בסרטון מה אתם רוצים שהלקוחות הפוטנציאליים יעשו עכשיו. רצוי שההוראה הזאת תכלול גם ערך אמיתי. לדוגמה: “הירשמו עכשיו להתייעצות ללא תשלום”. מסר פשוט וערך.

 

 

רגע של השראה

את Nike כנראה אין צורך להציג. בחברה חיפשו דרך להראות לעולם את הפרויקט Nike’s Football Academy – תכנית אימוני כדורגל לנערים בבריטניה. מטרת הסרטון הייתה להציג את התוכנית ולעודד הרשמה. הם עשו זאת בעזרת הדגשת הערך לנרשמים ויצרו סיפור שמפעיל את כל הרגשות הנכונים באמצעות קטעי וידאו מרהיבים ועריכה שלא הייתה מביישת הפקות הוליוודיות סוחפות.

 

שיתוף באמצעות דואר אלקטרוני שיתוף בפיסבוק שיתוף בטווטר