רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב b144? להוספה

4 ג’ינגלים מרחבי העולם שאהבנו במיוחד

ככה עושים מיתוג קולי בסטייל

מאת: | זמן קריאה: 01:05 דק' | | מערכת b144 דיגיטל

4 ג’ינגלים מרחבי העולם שאהבנו במיוחד
פשוט תגידו את זה

לא מאמינים שג’ינגל פשוט ברדיו יכול לבטא יצירתיות פורצת גבולות? כנראה שעדיין לא נחשפתם לשירים הגאוניים האלו שהפכו לאייקוניים וסוקרו בכל העולם:

 

1.הג’ינגל שמפעיל את הקהל

בשנת 1965 אמריקנים רבים התמכרו לשיר שנקרא “The clapping song” שפשוט אי אפשר להאזין לו ולא למחוא כפיים. ב-2012, כשחברת פולסווגן רצתה להחזיר לשוק את החיפושית האייקונית משנות ה-60, היא בחרה לעשות זאת באמצעות השיר האהוב שעשה הסבה לג’ינגל פרסומי. האזינו לשיר בעצמכם וגלו שגם אתם לא מסוגלים שלא למחוא כפיים במהלכו.

 

 

2.שיר האהבה המושלם למוצר

איש לא יתווכח עם העבודה שהשירים הגדולים ביותר בכל הזמנים הם שירי אהבה – אז למה שלא נשתמש בהם גם כדי להלחין ג’ינגלים עסקיים מצוינים? חברת אמזון עשתה זאת כדי לשווק את ה- Kindle – קורא הספרים הדיגיטלי והאהוב שלה. הג’ינגל כולו הוא שיר אהבה והלל למוצר המהפכני. השיר מציג את היתרונות הבולטים ביותר שלו בצורה מתוקה שמיד מעלה חיוך על השפתיים של המאזינים.

 

 

ככה תיצרו את הג’ינגל הטוב ביותר עבור העסק שלכם, פנו למומחים של b144

 

3.הג’ינגל שמצליח לפרסם בלי מילים

החתולים הם ללא ספק הכוכבים הבלתי מעורערים של האינטרנט בשנים האחרונות. אם סרטונים של חתולים הופכים מיד ויראליים וזוכים לתפוצה בינלאומית, למה שזה לא יעבוד גם בג’ינגלים ברדיו?

כשחברת Meow Mix האמריקנית שמוכרת אוכל לחתולים רצתה להוציא ג’ינגל לרדיו, החליטו המפרסמים לפרסם בדרך לא שגרתית, כלומר – במקום לתאר את יתרונות המוצר הם פשוט הקליטו יללות חתול בליווי מנגינת פסנתר, כשברקע רץ תרגום הומוריסטי שמתאר את מחשבותיו.

המהלך סוקר בהצלחה רבה בעוד רבים מהגולשים העידו שהמסרים הקוליים לא יצאו להם מהראש.

 

 

4.הרעיון שהופך מוצר משעמם לשיר ויראלי

חברת Free credit reports מוכרת שירות שמטרתו הגנה מגניבת כרטיס האשראי שלנו ברשת. עד כאן נראה משעמם למדי, לא? אבל הג’ינגלים והפרסומות של החברה הם הכול חוץ ממשעממים.

באחד הג’ינגלים שהופק לו גם סרטון פרסומת משעשע במיוחד ניתן לראות אדם שלבוש כשודד ים ועובד כמלצר מזמר. הוא משתף בכאב איך גנבו לו את הזהות ואת כרטיס האשראי ולכן הוא צריך לעבוד בתפקיד הזה שמעולם לא הייתה לו כוונה לעסוק בו. החברה השיקה עוד שמונה שירים מקוריים ומצחיקים כאלה שהפכו ויראליים וגם זכו ללא מעט חיקויים ומחוות בקרב מפרסמים אחרים.

 

שיתוף באמצעות דואר אלקטרוני שיתוף בפיסבוק שיתוף בטווטר