רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

4 דפי פייסבוק עסקיים מהעולם שיעוררו בכם השראה

המלחמה על הלייקים מורכבת - למדו איך לנצח בה

מאת: | זמן קריאה: 01:42 דק' | אוגוסט 2018 | מערכת B144 דיגיטל

4 דפי פייסבוק עסקיים מהעולם שיעוררו בכם השראה
המלחמה על הלייקים מורכבת - למדו איך לנצח בה

מנהלי עמודים בפייסבוק מדווחים על ירידה בתפוצת העמודים העסקיים, ועל עלייה בתכנים של משפחה וחברים. בעוד שהמלחמה על כל לייק הופכת קשה יותר – בוא נראה איך עושים את זה הגדולים:

 

1.  AIG העולמית – חושפים אנושיות

איך גורמים לאנשים לעקוב מרצון אחרי עמוד עסקי של חברת ביטוח? ובכן, זאת משימה לא פשוטה בכלל. בעוד שבארץ מציגה החברה בעיקר תכנים פרסומיים בהומור ושנינות, בעמוד הבינלאומי של AIG דוגלים באסטרטגיה שונה

חברת ביטוח נתפסת בעיני רבים כמנוכרת ולא אישית – ולכן AIG בוחרים להציג בעמוד הפייסבוק שלהם כמה שיותר דוגמאות לאנושיות יוצאת דופן: מפעילויות התנדבותיות של עובדיה ברחבי העולם, דרך קידום קמפיינים חברתיים ועידוד ערכים של נתינה ועזרה לזולת.

איך עושים את זה?

נסו לחשוב איזו מטרה מתחברת בצורה טבעית למותג שלכם. לדוגמה: אם אתם מעצבי שיער וקהל היעד שלכם הוא בעיקר נשים, תוכלו להקדיש חלק מהתכנים בעמוד להעצמה של אימהות חד הוריות ואפילו להציע להן הטבות ייחודיות.

 

2. Nutella – טעם של יצירתיות

בואו נודה בזה, לא נדרש יותר מדי שכנוע כדי שנאהב את הממרח הפופולרי, אבל נוטלה השכילה להשתמש באהבה למוצר שלה כדי לייצר כמעט כת של מעריצים סביבה. העמוד הבינלאומי של המותג מחזק ומעצים את האהבה לשוקולד באמצעות מתכוני וידאו שמיד גורמים לכולם להזיל ריר, תמונות של קינוחים מוגזמים שאי אפשר להישאר אדישים אליהן וגיפים יצירתיים שמציגים דברים מטורפים והזויים שלא ידענו שאפשר לעשות עם הממרח.

 

פנקייק שמח של נוטלה

פנקייק שמח של נוטלה (צילום: facebook)

 

לא מספיק שיאהבו את המוצר שלכם - למדו איך לתעל את האהבה הזאת לעסקים

לא מספיק שיאהבו את המוצר שלכם – למדו איך לתעל את האהבה הזאת לעסקים (צילום: shutterstock)

 

איך עושים את זה?

מוכרים כלי כתיבה? נסו לחשוב על כל הדברים היצירתיים שאפשר לעשות איתם. תוכלו לצלם סרטונים של “עשה זאת בעצמך” להכנת דברים פשוטים שמשפרים את החיים, להרכיב יצירות אמנות מהמוצרים, או לתת טיפים לשימושים מקוריים בהם.

 

כמה מצליח עמוד הפייסבוק שלכם? צרו קמפיין פרסום ממוקד עם המומחים של B144

 

3. Threadless – נותנים במה

איך חברה יחסית אלמונית שמוכרת חולצות הצליחה להגיע ליותר מ-915 אלף אוהדים בפייסבוק? החברה האמריקנית החליטה להתחבר עם אמנים צעירים, להדפיס את העבודות שלהם על חולצות ולהציג אותן בפייסבוק. כך התחילו לעקוב אחרי העמוד האמנים והסביבה הקרובה שלהם וכן אנשים שרוצים ליהנות מאמנות חדשה וייחודית באופן קבוע.

 

כיף עם ארטיק קר בשמש

כיף עם ארטיק קר בשמש (צילום: facebook)

 

אל תפחדו להיות יצירתיים עם המוצר שלכם

אל תפחדו להיות יצירתיים עם המוצר שלכם (צילום: shutterstock)

 

איך עושים את זה?

כמעט בכל תחום ניתן להתחבר לאמנים צעירים בצורה שגם תיתן להם במה וגם תקדם את המוצר שלכם. לדוגמה: יש לכם עסק לשטיפת מכוניות? תנו לאמנים לעצב עצים ריחניים שתחלקו במתנה ותציגו אותם גם בעמוד הפייסבוק.

 

4. L.L. Bean – מה שחשוב זה האנשים

זוהי חברה שמספקת ציוד לטיולים ומחנאות. בחברה הבינו שמה שבאמת חשוב ברשתות החברתיות הוא האנשים – ואם רוצים להגדיל את מספר העוקבים – מוכרחים לתת להם את הבמה. אז אנשי החברה מקפידים לעודד את הלקוחות להעלות תמונות לאינסטגרם ולפייסבוק עם האשטאג ייעודיוגם מציגים את הטובות שבהן בעמוד הפייסבוק. העמוד הפך למעין במה פתוחה לקהל הלקוחות של החברה, שנהנית כיום מיותר מ-950 אלף עוקבים.

 

כלב הוא הפרטנר המושלם לכל טיול

כלב הוא הפרטנר המושלם לכל טיול (צילום: facebook)

 

איך עושים את זה?

עודדו את הלקוחות לצלם תמונות עם המוצר או בבית העסק. אם זה לא מתרומם, הציעו להם גם הטבה קטנה כגון הנחה או מתנה בכל קנייה. אם תעלו חלק מהתמונות או הסרטונים לעמוד הפייסבוק שלכם, תייצרו בקלות אינטראקציה שתגדיל משמעותית את החשיפה לקהלים חדשים.

 

שיתוף באמצעות דואר אלקטרוני שיתוף בפיסבוק שיתוף בטווטר