רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב b144? להוספה

4 דרכים מוכחות לשיפור המודעות שלכם בגוגל

לצמצם עלויות, להגדיל רווחים

מאת: | זמן קריאה: 01:32 דק' | | מערכת b144 דיגיטל

4 דרכים מוכחות לשיפור המודעות שלכם בגוגל
יותר הקלקות בפחות כסף

המשוואה של הפרסום בגוגל די פשוטה – אם תעבדו חכם ויעיל, תוכלו לשלם את אותו הסכום בשביל תוצאות גבוהות בהרבה. בואו נלמד איך עושים את זה כמו גדולי המומחים:

 

1. המילים הם המפתח

יחס המרה הוא נתון שמראה כמה אנשים ביצעו את הפעולה שלשמה יצרתם את הקמפיין. כדי לשפר את יחס ההמרה במודעות ממומנות (מודעות בתשלום שאתם מקדמים בגוגל), חשוב לבחור מילות מפתח רלוונטיות, אך חשוב לא פחות להתייחס אליהן בטקסט של הקמפיין. ככל שתשתמשו יותר בביטויים שמקושרים אל הקמפיין במודעה, כך גוגל תעניק לה ציון רלוונטיות גבוה יותר וגם תציג אותה יותר ובמיקום בולט יותר.

כדי לשפר את הציון, נסו במידת האפשר לכלול את מילות המפתח גם בכותרת, גם בשורת הקופי וגם בשורת ה-URL כפי שנסביר בסעיף הבא. כמובן, חשוב להשתדל ששילוב המילים בקמפיין לא ירגיש מאולץ או יבוא במקום טקסט שיווקי ומשכנע.

 

רוצים להגדיל את הרווחים מהמודעות שלכם בגוגל? התייעצו עכשיו עם המומחים של b144

 

2. הוסיפו נפח למודעה

איך מצליחים לשכנע את הגולש הפוטנציאלי להקליק על המודעה שלכם כשיש לכם רק 30 תווים בכל שורת כותרת ועוד 80 תווים בתיאור בלבד? מי שהתנסה בכך יודע שמדובר במשימה לא פשוטה בכלל אולם, יש כמה טריקים שיעזרו להגדיל את נפח המודעה בחינם, להוסיף עוד טקסט משכנע וגם מידע רלוונטי על העסק שלכם.

אחת הדרכים לעשות זאת היא להוסיף למודעה תוספים חינמיים שישדרגו אותה. המדריך הזה ילמד אתכם איך לעשות זאת. בנוסף, כשתיצרו את המודעה תוכלו לשים לב שהמערכת של Adwords מאפשרת לכם לשנות את הלינק שאליו היא מפנה ולהפוך אותו לאטרקטיבי יותר. גם בטקסט שבלינק ניתן ורצוי להשתמש באופן שיווקי ומשכנע.

 

הוסיפו עוד נדבכים ללכידת המבט של הגולשים

הוסיפו עוד נדבכים ללכידת המבט של הגולשים (צילום: shutterstock)

 

3. בטלו את המובייל

במחקר שערכה חברת GoldSpot Media נמצא כי יותר מ-50 אחוזים מההקלקות על מודעות בפרסום ממומן בגוגל מהטלפון הנייד נעשות בטעות. זאת מכיוון שבגלישה בנייד האצבעות נוטות להחליק ולהקליק על מודעות שלא התכוונו ללחוץ עליהם. לכן, כדי שלא תבזבזו את התקציב שלכם על הקלקות מוטעות, מומלץ לבטל את ההצגה של המודעה לגולשים מהנייד. זכרו שבגוגל אתם משלמים על קליקים בלבד ולכן זה חשוב ביותר בפרסום בפלטפורמה הזאת.

כדי לעשות זאת, גשו לחשבון ה-Google Ads שלכם ופתחו את התפריט שבקצה הימני של המסך בממשך העברי (ומשמאל בממשק באנגלית). בחרו את המודעה שלכם ואז גשו בתפריט שמצד ימין ל”מכשירים” ובטלו את ההצגה בטלפונים ניידים.

 

קל להקליק בטעות במובייל

קל להקליק בטעות במובייל (צילום: shutterstock)

 

4. נצלו בחוכמה את הרימרקטינג

לפני שאנחנו מקבלים החלטה, רבים מאיתנו מעדיפים להתלבט, “לישון על זה” ולבחון עוד הצעות. למעשה, במחקר של חברת Baymard נמצא כי כ-70 אחוזים מהרוכשים באינטרנט ינטשו את עגלת הקניות לפני ביצוע רכישה. בעידן עתיר גירויים כמו שלנו, רובנו גם נשכח די מהר את עגלת הקניות הווירטואלית הזאת, עד הפעם הבאה שניתקל בהצעה דומה.

כדי לנצח בתחרות הזאת, אתם מוכרחים להישאר תמיד בזיכרון של האנשים שהתעניינו ועזבו. לכן, מומלץ לשתול בדף הנחיתה שמקושר למודעה שלכם קוד רימרקטינג (מיתוג מחדש) ש”צובע” את הגולשים שביקרו בו כדי שגוגל תמשיך ותציג להם עוד ועוד מודעות שלכם בעתיד תחת אותם תחומי עניין. אם אתם לא יודעים איך לעשות זאת, כדאי להתייעץ עם מומחה לפרסום בגוגל.

שיתוף באמצעות דואר אלקטרוני שיתוף בפיסבוק שיתוף בטווטר