רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

4 טריקים קטנים שיהפכו את דפי הנחיתה שלכם להצלחה מסחררת

כך תלחצו על הכפתורים שיניעו את הקהל שלכם לרכישה

מאת: | זמן קריאה: 01:21 דק' | יולי 2018 | מערכת B144 דיגיטל

4 טריקים קטנים שיהפכו את דפי הנחיתה שלכם להצלחה מסחררת
מה באמת גורם לדפי נחיתה לעבוד?

מחקרים מראים שגולשים מקדישים לקריאת דפי נחיתה רק כ – 7 שניות בממוצע. אם נבין מה מתחולל אצל הגולש בשניות הקריטיות האלו, נוכל להרים קמפיין הרבה יותר אפקטיבי.

 

1. הכוונות נסתרות

במחקר מעניין שערכה חברת UsableWorld, 106 אנשים התבקשו להתבונן על דפי נחיתה זהים לגמרי, למעט שינוי קטן: שניהם הציגו תמונה של תינוק – באחד התינוק התבונן ישירות על הגולש, ובשני התינוק התבונן על הטקסט וכפתור הרכישה.

כשבחנו את תנועות העיניים של הגולשים, החוקרים גילו כי בגרסה שבה התינוק התבונן על כפתור הרכישה, לשם גם העיניים של הגולשים נדדו.

המסקנה היא: גם אם אנחנו לא מודעים לכך – דמויות שמסתכלות על משהו, כמו גם חצים וסימני הכוונה שמראים לנו את הדרך – מנחים אותנו לאן להסתכל. זה קורה באופן לא מודע, כאמור בכמה שניות בודדות שאנחנו משקיעים בדף הנחיתה.

 

תכווינו את הגולש לתוצאה הרצויה

תכווינו את הגולש לתוצאה הרצויה (צילום: shutterstock)

 

רוצים דף נחיתה ממיר ואיכותי? פנו למומחים של B144

 

2. השפעה חברתית

בני אדם הם “חיה חברתית”, מה שאומר שאנחנו תלויים אחד בשני כדי לשרוד. לכן, כמו אצל קופים ויונקים נוספים, הצורך בחיזוקים מהסביבה הוא הישרדותי וחיוני ביותר. כשאנחנו מקבלים החלטה, אנחנו רוצים לדעת שאנחנו לא היחידים שקיבלו אותה וזה תקף גם כשאנחנו נתקלים בדף נחיתה.

נתונים מראים כי דפי נחיתה שמכילים עדויות של לקוחות שהתנסו במוצר, נחשבים מוצלחים בהרבה מדפים שאינם מכילים אותן. עדויות מוצלחות באמת הן כאלו שכוללות סרטוני וידאו שבהם הלקוח מספר בעצמו על המוצר. כך הגולשים נוטים יותר להאמין למסר, מכיוון שהם מבינים כי עדויות טקסטואליות כל אחד יכול לכתוב בעצמו.

 

3. אפקט הפחד

בשנים האחרונות נתבע מושג פסיכולוגי חדש בעולם: Fomo – Fear of missing out, או בתרגום לעברית: הפחד לפספס. כולנו בודקים כל הזמן את הטלפון, עוברים על מיילים לפני השינה וגוללים בפייסבוק עוד לפני שאנחנו מצחצחים שיניים בבוקר, מתוך פחד שנפסיד את הדבר הבא שכולם ידברו עליו.

גם כשמעצבים דפי נחיתה, הפעלת לחץ מתון על הגולשים תעזור לעודד אותם לרכוש. פסיכולוגים מדגישים שהפחד לפספס גובר על הפחד לא להרוויח. לכן, דפי נחיתה שמכילים הצעה שנגמרת תוך ימים ספורים, או אפילו שעון שסופר לאחור עד פקיעת התוקף – יגבירו משמעותית את הרווחים.

 

אל תפחדו להפחיד

אל תפחדו להפחיד (צילום: shutterstock)

 

4. כותרת, כותרת, כותרת

אתם בטח כבר יודעים כמה הכותרת חשובה – היא הדבר הראשון שאנחנו רואים ובמידה רבה תחליט אם שווה לנו להתעכב על המסר. אבל איך מנסחים כותרת שאי אפשר לעמוד בפניה? חשוב לתת בכותרת הצעה ייחודית, שנוגעת בנקודה כואבת ומבטיחה משהו שנוכל למדוד בעצמנו.

הנה דוגמא: אם אתם מאמני כושר ורוצים לפרסם את האימונים האישיים שלכם, במקום ללכת על כותרת בנאלית כמו “הגוף שחלמתם עליו נמצא במרחק נגיעה”, תוכלו לכתוב כותרת שתבהיר בדיוק מהו הערך שאתם מציעים: “השיטה המוכחת שתעזור לך להוריד לפחות 3 קילו ב-21 יום”.

 

שיתוף באמצעות דואר אלקטרוני שיתוף בפיסבוק שיתוף בטווטר