רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

4 כלי חובה שיעזרו לכם בתהליך פתיחת דף עסקי בפייסבוק או קידום דף עסקי בפייסבוק

מגולש למומחה בכמה צעדים פשוטים

מאת: | זמן קריאה: 01:51 דק' | יולי 2018 | מערכת B144 דיגיטל | שיתוף באמצעות דואר אלקטרוני שיתוף בפיסבוק שיתוף בטווטר

4 כלי חובה שיעזרו לכם בתהליך פתיחת דף עסקי בפייסבוק או קידום דף עסקי בפייסבוק
למשוך יותר מעורבות בקלות

זירת הפייסבוק משתנה כל הזמן, ויחד איתה הכלים העסקיים שהיא מציעה. כדי לנצח בה חייבים להישאר מעודכנים: הנה מספר כלים שיעזרו לכם להשיג יתרון משמעותי על המתחרים שלכם.

  1. DrumUp – התחקירן האישי שלכם

לאחר פתיחת דף עסקי בפייסבוק יש לתחזק אותו ולהתחיל תהליך של קידום דף עסקי בפייסבוק  – וכדי לעשות זאת, חייבים להעלות אליו תכנים באופן קבוע, אך לא תמיד פשוט למצוא נושאים רלוונטיים שגם יעניינו את הגולשים וגם לא יחזרו על עצמם. כלי המחקר ‘DrumUp’ פותח כדי לעזור במשימה: הוא יסרוק בשבילכם את הרשת וימצא סיפורים מעניינים שיתאימו לקהל ולתחום העיסוק שלכם.

הכלי מדרג את הנושאים ומסדר אותם על פי מידת ההתאמה לעמוד, בסופו של התחקיר. כל שעליכם לעשות זה לספק רשימה של מילות מפתח רלוונטיות והשירות ימצא את הסיפורים, ימליץ על האשטגים ואפילו יתזמן בשבילכם את הפוסטים בשעות ובימים שתגדירו.כל תהליך של קידום דף עסקי בפייסבוק או לחילופין פתיחת דף עסקי בפייסבוק מחייבת עבודה עם מערכת מקצועית העוזרת לנטר את העילות ולעקוב אחר הפעילות.

 

פתיחת דף עסקי בפייסבוק לעסק

למה שתחקרו בעצמכם (צילום: shutterstock)

 

2. Likealyzer – מספק נתונים לשיפור וטיוב

המערכת של פייסבוק אמנם מציגה סטטיסטיקות רבות ושימושיות, אך הן לא תמיד מספיקות כדי להבין איך לייעל את הפעילות. כאן הכלי הזה נכנס לתמונה ומספק תובנות מעמיקות יותר על העמוד שלכם, לרבות המלצות מעשיות לשיפור התכנים. בעזרת כלי זה תוכלו לייעל את תהליך קידום דף עסקי בפייסבוק שלכם.

בניגוד לכלים חינמיים אחרים, כאן לא תצטרכו לשתף את המפתחים בפרטים אישיים, אלא רק לחבר את הלינק של עמוד הפייסבוק לכלי הדו”ח שמספק הכלי מאוד ידידותי למשתמש ומספק תובנות שמראות בדיוק מה עובד ולא עובד כמו שצריך בעמוד. כאשר מתחילים תהליך של פתיחת דף עסקי בפייסבוק – זהו השלב המתאים ביותר לסנכרן את המערכות השונות.

לדוגמה, אם אתם מפרסמים מידי יום, אבל הפוסטים לא צוברים מספיק תגובות ושיתופים – הכלי ימליץ לכם לרענן את סוגי התכנים, לשתף בזמנים אחרים ביום, או לשאול יותר שאלות. השינויים הקטנים האלה יכולים, עם הזמן, לעשות הבדל גדול בחשיפה.

 

קמפיין אפקטיבי בפייסבוק עושים רק עם המומחים של B144

 

3. Canva – מי צריך מעצב גרפי?

רוצים לעצב פוסטים מדהימים אבל לא יכולים להרשות לעצמכם להיעזר במעצב מומחה? הכלי החינמי הזה יכול לסייע לכם לעצב בקלות פוסטים ממגוון סוגים שונים – שנראים מקצועיים מאוד, במינימום מאמץ. השימוש בכלי מאוד אינטואיטיבי וכל אחד יכול להשתמש בו ללא ידע בעיצוב. אמנם כלי זה אינו משפיע ישירות על תהליך קידום דף עסקי בפייסבוק אך אכן תורם לניראות העמוד ולשיפור ה- UI בעמוד.

האתר מספק גם שיעורים דיגיטליים שיראו לכם איך לעצב כמו המומחים, ערכות נושא שמותאמות למגוון רחב של פוסטים, לרבות ברכות לחגים, מתכונים, משפטי העצמה, קמפיינים פרסומיים ועוד – פתיחת דף עסקי בפייסבוק מחייבת עבודה עם מערכת כזו או מערכת דומה אחרת.

 

פתיחת דף עסקי בפייסבוק

לא חייבים ללמוד עיצוב כדי לעצב תמונות מדהימות (צילום: shutterstock)

 

4.  Timeline Contest Manager – מנהל את התחרויות בשבילכם

תחרויות הן דרך נהדרת להגביר את המעורבות בעמוד, אבל לא תמיד קל לנהל אותן לבד. הכלי הזה יטפל בשבילכם בכל הביורוקרטיה הכרוכה בניהול תחרויות, ויאפשר לכם לקיים כמה שיותר מהן – בלי התעסקות ארוכה ומיותרת. זכרו היום כל תהליך של קידום דף עסקי בפייסבוק מחייב פעילות גולשים כגון תחרות, שאלונים וכדומה.

הכלי יאפשר לכם להפעיל מספר בלתי מוגבל של תחרויות בעמוד, החל משאלונים וסקרים ועד לתחרויות צילום והגרלות. פשוט העלו את פוסט התחרות לעמוד, לאחר מכן היכנסו לכלי, בחרו בסוג התחרות, הזינו את הלינק לפוסט ואת הפרס. הכלי יסרוק בשבילכם את התגובות, השיתופים והלייקים – ויעזור לבחור בקלות את הזוכים.

לסיכום:

פתיחת דף עסקי בפייסבוק או תהליך של קידום דף עסקי בפייסבוק מחיבים תמיכה מקצועית של מערכות ניטור שונות או מערכות עיצוב שונות. כל זאת על מנת להביא את הנכס הדיגיטלי שלנו למצב אופטימלי היכול לעזור למקסם את פעילות הפרסום המתבצעת ברשת עבור המותג שלנו.

 

שיתוף באמצעות דואר אלקטרוני שיתוף בפיסבוק שיתוף בטווטר