רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב b144? להוספה

4 סרטוני תדמית מדהימים שימלאו אתכם בהשראה

תדמית היא אחד הכלים החשובים ביותר - בואו נלמד מהגדולים ביותר איך לעשות את זה נכון

מאת: | זמן קריאה: 01:33 דק' | | מערכת b144 דיגיטל

4 סרטוני תדמית מדהימים שימלאו אתכם בהשראה
הצלחה שמתחילה בהשראה

בעידן שבו אנחנו נחשפים למאות תכנים פרסומיים ביום, הדרך לגרום לקהל לזכור אתכם הוא לשבור מוסכמות, לרגש, להפתיע ולייצר משהו שלא היה כאן קודם. ככה עושים את זה נכון

 

1. העבירו מסר חברתי עמוק

חברת הטיפוח Dove החליטה שבמקום להכין סרטוני תדמית שיפרסמו אותה ואת המוצרים שלה, היא תגרום לכולנו להבין שאנחנו יותר יפים ממה שאנחנו מאמינים. החברה הוציאה כמה סרטונים מעוררי השראה, אך זה אולי המרגש (וגם הארוך) ביותר שבהם.

לטובת הסרטון ביקשו מאנשים לתאר את עצמם בפני צייר קלסתרונים. לאחר מכן ביקשו מאנשים שפגשו אותם לראשונה לתאר אותם בפני אותו האומן. התוצאות הראו כי דווקא הקלסתרון שהוכן בעזרת התיאור של האדם הזר היה יפה יותר, בעוד שכשאנשים תיארו את עצמם הם התמקדו בפגמים, בחוסר הסימטריה ובדברים שהם לא אוהבים בעצמם. המסר הוא שאנחנו נוטים להעריך את עצמנו הרבה פחות ממה שאנשים מעריכים אותנו – ושכל אחד מאיתנו יכול ללמוד לאהוב את עצמו קצת יותר.

אסטרטגיה כזאת לא נועדה לפרסם את המוצרים שלכם באופן ישיר, אבל בזכותה תוכלו להעביר מסר חזק ולגרום לאנשים, גולשים ולקוחות פוטנציאליים לזכור את המותג שלכם באור חיובי ומהדהד למשך זמן רב.

 

 

2. דברו מהלב – וזה יגיע ללב

לוולבו יש רכבים חכמים שיכולים למנוע תאונות ולהציל חיים – אבל במשך שלוש דקות בסרטון התדמית שיצרו הם כלל לא דיברו על הרכב הזה וכמעט לא הציגו אזכורים לחברה. במקום זאת הם הראו ילדה קטנה וחמודה שמתארת חיים שלמים שהיא מתכננת לעצמה – חיים שלמים של שאיפות, חלומות, פחדים ותהיות. החלומות הגדולים של הילדה הקטנה, כך מבינים בסרטון, יכולים להפוך למציאות הודות לרגע אחד משנה חיים, הרגע שבו היא כמעט נקלעה לתאונה קטלנית וניצלה ברגע האחרון.

אז נכון, חברות עתירות תקציב כמו וולבו יכולות להפיק סרטים מושקעים ומרגשים שלא בהכרח תוכלו ליצור כבעלי עסקים, אולם מסר מרגש כזה יכול לעבוד גם בסרטונים דלי תקציב שיעלו לערוץ היוטיוב שלכם. נסו לחשוב אילו רגשות יכולים להתחבר למותג שלכם ושלבו אותם בסרטון שישבור את קיר האדישות של הצופה.

 

 

קבלו עוד היום הצעה להפקת סרטון תדמית איכותי במחיר משתלם

 

3. האמת? אל תפרסמו בכלל

בעוד שוולבו הציגו את המסר שלהם בסוף הסרטון, יש חברות שבכלל לא מפרסמות – אבל עדיין מפרסמות את עצמן. מוזר? בסרטון המהפנט הזה שמימנה חברת העוגיות הפופולארית: “אוראו”,  הפכו את העוגיות האהובות לחיילי דומינו שמפעילים שרשרת מורכבת להפליא של אלמנטים שמניעים אחד את השני. הסרטון שותף ברשתות חברתיות בכל רחבי העולם, זכה למיליוני צפיות ויצר בתת -ההכרה של הצופים צורך בלתי מוסבר לעוגיות הממכרות. סרטונים מהסוג הזה כל אחד מאיתנו יכול לייצר אם יש לו יצירתיות, תעוזה ובעיקר המון זמן פנוי.

 

 

4. דגדגו את בלוטות היצירה

בסרטון יצירתי ביותר שאפשר לצפות בו שוב ושוב, מציגה אינסטגרם את המסר החשוב ביותר שלה – סיפורים נמצאים לא רק על מסכי הקולנוע, באירועי ספורט מתוקשרים ובתוכניות הטלוויזיה הפרועות שכולנו אוהבות. כל אחד מאיתנו יכול לייצר סיפור מדהים – גם בעזרת הכלים הפשוטים ביותר.

למשל, אינטסגרם אמנם מפרסמת את ה”Story” המוכר שלה – אך ניתן לקחת את זה גם כמסר לבעלי העסקים. גם אם אין לכם מיליוני שקלים “לשפוך” על פרסומת – כל מה שאתם צריכים זה חשיבה שונה, סמארטפון עם מצלמה ונכונות לפרוץ את המסגרות המקובלות.

 

 

 

שיתוף באמצעות דואר אלקטרוני שיתוף בפיסבוק שיתוף בטווטר