רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

4 תוספים מעולים שישדרגו את המודעות שלכם בגוגל

כך תוודאו שאף אחד לא יתעלם מהמודעה שלכם

מאת: | זמן קריאה: 01:34 דק' | יולי 2018 | מערכת B144 דיגיטל | שיתוף באמצעות דואר אלקטרוני שיתוף בפיסבוק שיתוף בטווטר

4 תוספים מעולים שישדרגו את המודעות שלכם בגוגל
יכול להיות שהעסק שלך זקוק לתוספת קטנה-גדולה

למדתם איך לבנות מודעות מעולות בגוגל? עכשיו הגיע הזמן להתקדם לשלב הבא: הנה כמה טריקים קטנים שיתנו לכם יתרון עצום במסע חסר הפשרות לתשומת לב הגולשים.

1. לינקים לאתר – Sitelink

כשמכינים מודעה לגוגל, בדרך כלל משלבים הפניה לדף נחיתה ייעודי או לאתר העסק. אולם, ייתכן שתרצו לחשוף את הגולשים שלכם ללינקים (קישורים) נוספים הקשורים לאתר שלכם ויכולים להיות רלוונטיים אליהם. באמצעות תוסף ה – Sitelink תוכלו להוסיף עוד לינקים למודעה שיוצגו בתחתית שלה. גוגל לא תמיד תציג את כל הלינקים, אך ככל שהמודעה שלכם תקבל ציון גבוה יותר, כלומר תהיה מעניינת ורלוונטית יותר לקהל, כך יגבר הסיכוי שהלינקים בה יוצגו – ומדובר ביתרון גדול.

איך משתמשים בתוסף?

בממשק העברי של גוגל אדוורדס ((Google AdWords לחצו על “מודעות ותוספים” בתפריט שמצד ימין, לאחר מכן גשו לתוספים, לחצו על סימן הפלוס (+) ובחרו ב-Sitelink. בממשק התוסף בחרו ב”פריט חדש” והזינו את כתובת האתר ואת הטקסט הנלווה.

 

קישורים שיחברו אותך ואת הלקוחות - אליך

קישורים שיחברו אותך ואת הלקוחות – אליך (צילום: shutterstock)

 

2. תוספי מידע מובנים – Structured Snippet Extension

במודעה קצרה יש לנו מעט זמן לשכנע את הגולשים שהם צריכים לבחור דווקא בהצעה שלכם מבין מגוון רחב של הצעות. אחת הדרכים לעשות זאת היא להציג בצורה בולטת את השירותים הספציפיים או המוצרים הייחודיים שאתם מעניקים. אם לדוגמה יש לכם חנות לנעליים, התוסף יאפשר לכם לפרט אילו מותגים אתם מוכרים ולוודא שמי שמקליק על המודעה יודע בדיוק לאן הוא נכנס.

איך משתמשים בתוסף?

לחצו על “מודעות ותוספים” בתפריט שמצד ימין, לאחר מכן גשו לתוספים, לחצו על סימן הפלוס (+) ובחרו ב”תוספי מידע מובנים”. בחרו כותרת מבין האפשרויות שברשימה והוסיפו לפחות שלושה מוצרים או שירותים שאתם מספקים.

 

התקדמו לקמפיין ממוקד בגוגל שישיג לכם תוצאות – ולקוחות

 

3. תוסף שיחה – Call Extension

נתונים בנושאי פרסום בגוגל מראים כי הוספת מספר טלפון לחיוג מהיר לבעל העסק – יכולה להקפיץ את מספר ההמרות של המודעה ב-6 עד 8 אחוזים (!). מענה לכך נותן תוסף השיחה, שיאפשר לכם לציין את מספר הטלפון העסקי לצד כתובת העסק בצורה בולטת. כך ניתן יהיה להתקשר או לנווט בקלות אל בית העסק מהסמארטפון.

איך משתמשים בתוסף?

לחצו על “מודעות ותוספים” בתפריט שמצד ימין, לאחר מכן גשו לתוספים, לחצו על סימן הפלוס (+) ובחרו ב”תוסף מיקום”.

 

תוסף שיחה 6-8 אחוזים יותר באחוזי ההמרות

תוסף שיחה 6-8 אחוזים יותר באחוזי ההמרות (צילום: shutterstock)

 

4. תוסף יתרונות מרכזיים – Callout

מי שכותב מודעות בגוגל יודע כמה ניסוח המודעה מאתגר – כמות המילים המוגבלת שניתנת לניסוח המודעה אינה מספיקה לעיתים להעברת המסר שלכם בשלמותו. לכן תוסף היתרונות מהווה יתרון גדול בפני עצמו – הוא מאפשר לכם להבליט את יתרונות ההצעה שלכם, שלא נכנסו לשורת הקופי. היתרונות יוצגו בצורה בולטת מתחת לטקסט המודעה, כדי להבליט מסרים קצרים וחשובים שישכנעו את הלקוחות הפוטנציאליים להקליק על המודעה או להתקשר – בהתאם לאופן שבו תגדירו את ההנעה לפעולה בפרסום שלכם.

איך משתמשים בתוסף?

לחצו על “מודעות ותוספים” בתפריט שמצד ימין, לאחר מכן גשו לתוספים, לחצו על סימן הפלוס (+) ובחרו ב”יתרונות מרכזיים”.

 

איך נראית מודעה עם כל התוספים הנכונים?

הנה דוגמה מצוינת למודעה של הילטון שעובדת בדיוק לפי כל הכללים שדיברנו עליהם דרך B144. תוכלו לראות תוספי מידע (פירוט של המלונות המובילים ברשת), לינקים לעמודים באתר, תוסף שיחה ויתרונות מרכזיים:

תוספים למודעה

שיתוף באמצעות דואר אלקטרוני שיתוף בפיסבוק שיתוף בטווטר