רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

5 טיפים: איך תקבלו לידים דרך שיווק ב-sms?

שיווק דרך מסרונים יכול להביא אליכם לא מעט לקוחות חדשים. כך תעשו את זה נכון

מאת: | זמן קריאה: 01:24 דק' | ינואר 2018 | מערכת B144 דיגיטל |

  • 5 טיפים: איך תקבלו לידים דרך שיווק ב-sms?
    הודעה שיווקית מנצחת

    עם למעלה מ-6 מיליארד משתמשים המחוברים לטלפונים הניידים שלהם – בלתי אפשרי להתעלם מההשפעה העצומה של המובייל על העולם כולו, ועל עולם השיווק בפרט. הנה 5 טיפים מעולים שיעזרו לכם ולעסק שלכם לבנות אסטרטגיית שיווק ב SMS שתייצר עבורכם לידים איכותיים.

     

    מה הופך SMS לכלי שיווק עוצמתי?

    לפני שנתחיל לחלק עצות, חשוב להבין מה הלוגיקה העומדת מאחורי איסוף לידים ב-SMS, שמבדילה אותה מאמצעי שיווק אחרים:

    • בעידן הדיגיטלי רווי המסרים, אנשים מעוניינים בשיחה יותר מפרסומות וקידום מכירות
    • קל יותר לשלוח סמס מאשר למלא פרטים בטופס
    • הוכח כי אנשים מגיבים באופן חיובי יותר ל-SMS מאשר לאמצעי שיווק אחרים כמו טלמרקטינג או דוא״ל.

     

    שלחו הודעות חיוביות

    שלחו הודעות חיוביות (צילום: Rido, shutterstock)

     

    כך תאספו לידים איכותיים מהודעות

    1. היו נגישים – לקוחות פוטנציאליים ירצו לסמס לכם, אך ראשית עליהם לדעת כי קיימת אופציה כזאת. וודאו כי ניתן להשיב לכם באמצעות מסרון או ללחוץ על כפתור כדי לסמס, ובנוסף הקפידו כי אופציית ״השב״ בולטת וברורה. המספר לשליחת sms צריך להיות נגיש בכל המישורים השיווקיים שלכם: דף הבית, דפי נחיתה, חומרים מודפסים, מודעות ממומנות וברשתות החברתיות.

    2. התמקדו בהנעה לפעולה – הפוקוס צריך להיות על הנעה לפעולה, הן מבחינת ניסוח התוכן (ההנעה) והן מבחינת הכפתור או הלינק (הפעולה). עם הזמן והניסיון תוכלו לבחון טכניקות שונות להנעה לפעולה, אך לפחות בהתחלה – השתדלו להציג דברים באופן פשוט וברור במסגרת מגבלות הטקסט.

    3. הציעו הצעה אטרקטיבית – תמריץ פשוט ויעיל הוא להציע קופון, הנחה, קוד פרומו או הצעה חד-פעמית ב-sms, ולגרום לאנשים להצטרף לרשימת הלקוחות שלכם. אם אתם רוצים לקחת את זה צעד קדימה – תוכלו להציע את מה שנקרא בעגה המקצועית ״Call Loops SMS coupons״; כלומר כדי לקבל את הקופון על הלקוחות להגיב ל-sms באמצעות רישום כתובת המייל שלהם, ולאחר מכן, שליחת הדוא״ל מצידכם הכולל את הקופון. כך למעשה בניתם שתי רשימות דיוור במכה אחת: SMS ודוא״ל.

    4. היו אישיים – אף אחד מאיתנו לא רוצה לקבל את הרושם שהוא נזרק לרשימת תפוצת sms רנדומלית. עליכם לנסח את ה-sms בנימה אישית, ידידותית וכזו המחזקת אהדה וביטחון במותג שלכם. סמסו ללקוחות שלכם כאילו אתם מסמסים לחברים שלכם.

    5. היו גם עקביים – אנשים רוצים למצוא פתרון לבעיות שלהם, ומהר. מחקרים מראים כי שליש עד חצי מהמכירות הולכות לעסק הראשון שביצע follow-up. אם שלחתם sms עם הצעה כלשהי, אל תתביישו לשלוח אותו שוב כעבור מספר ימים. לעתים, התזכורת הקלה הזו עושה את כל ההבדל.

     

    הודעה אחת יכולה לעשות את ההבדל

    הודעה אחת יכולה לעשות את ההבדל (צילום: Kite_rin, shutterstock)

     

    המכשיר הקטן הזה שמונח על השולחן או נמצא בכיס שלכם כעת, הוא ללא ספק הכלי החזק ביותר בעולם לאיסוף לידים. כן, זו אמירה נועזת, אך אנחנו מאמינים בה בלב שלם. התחילו לשווק ב-sms היום, ואל תתנו למתחרים להשיג אתכם.