רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

5 כללים חשובים ליצירת דף נחיתה מנצח

דף הנחיתה שלכם נמדד בכמות הפניות. אז איך תוכלו להגדיל אותם?

מאת: | זמן קריאה: 01:20 דק' | ינואר 2018 | מערכת B144 דיגיטל |

  • 5 כללים חשובים ליצירת דף נחיתה מנצח
    ליצור דף נחיתה מושך

    אחרי שמשכתם את הגולשים ללחוץ על הלינק בקמפיין הפרסומי שלכם – התחנה הבאה היא דף הנחיתה. מכאן יש לכם זמן מוגבל לשכנע את הגולשים שכבר הביעו עניין, ולהמשיך במסלול שרקמתם בעבורם. הנה 5 כללים שיעזרו לכם להגדיל את מספר הלידים בקמפיין

    פחות זה יותר

    יכול מאוד להיות שיש לכם הרבה דברים להגיד ללקוחות הפוטנציאליים – סיבות רבות לרכוש את המוצר, אינספור המלצות מלקוחות מרוצים והטבות שלא נגמרות. אולם, הדבר החשוב ביותר בעיצוב דף נחיתה הוא המיקוד. חשוב לזקק את המסר החשוב לכם ביותר ולהשקיע בקיצור הרבה יותר משמשקיעים בהוספה. מומלץ שלא לכלול לינקים בדף הנחיתה שיוציאו את הגולש ממנו או מידע רב שעלול לייאש ולגרום לו לאבד עניין.

     

    גם יותר זה יותר

    מדו"ח של חברת HubSpot עולה כי חברות שבונות בין 10 ל-15 דפי נחיתה לכל קמפיין זוכות לעלייה של 55 אחוזים בממוצע בכמות הפניות. זאת מכיוון שריבוי העמודים מאפשר ליצור לכל קהל את הקמפיין המתאים לו ביותר, לבחון כמה אופציות עד שנמצא את זו שעובדת הכי טוב וגם להציע דברים שונים עד שנאתר את ההצעה האטרקטיבית ביותר.

     

    אז פחות או יותר?

    אז פחות או יותר? (צילום: shutterstock)

     

    "מה יוצא לי מזה?"

    השאלה הזאת היא הדבר היחיד שמעניין את הגולש שמבקר בדף הנחיתה. הוא לא רוצה לשמוע את סיפור העסק או לבזבז יותר מדי זמן על הקמפיין שלכם. לכן, מה שצריך לבלוט החוצה מהקמפיין גם כשעוברים עליו ברפרוף זה הערך שאתם מעניקים ללקוח. אלו יכולים להיות אחוזי הנחה, שירות חינמי שאתם מציעים בעבור ההרשמה, היתרונות של האפליקציה שאתם רוצים שיורידו ועוד.

     

    רוצים דף נחיתה אטרקטיבי שיביא המרות? קבלו סיוע ממומחי הדיגיטל של B144

     

    על מה אסור לוותר?

    קודם הסברנו שחשוב שהדף יהיה פשוט, מתומצת ומינימליסטי ככל שניתן. אולם, יש כמה דברים שאי אפשר לוותר עליהם: כותרת אטרקטיבית עם כותרת משנה במידת הצורך, תיאור קצר של ההצעה שמדגיש באופן ברור את הערך ללקוח, תמונה אטרקטיבית או סרטון אפקטיבי, טופס יצירת קשר (עם כמה שפחות שדות כדי לא לעייף את הלקוח) ואלמנט נוסף שיחזק את הטענה שלכם כמו המלצות לקוח, סיפור הצלחה, אינפוגרפיקה ועוד.

     

    שמרו על עיצוב מושך ומינימליסטי

    שמרו על עיצוב מושך ומינימליסטי (צילום: shutterstock)

     

    איך אפשר לסמוך עליכם?

    האנונימיות שבאינטרנט מקשה עלינו לתת אמון בקמפיינים של חברות או עסקים שמעולם לא שמענו על קיומם. לכן, חשוב שדף הנחיתה ישדר אמינות שתראה לגולש שזה בסדר לתת לכם את הפרטים האישיים שלו. כדי לעשות זאת, חתמו עם שורה המציגה את כל הפרטים של העסק שלכם (כתובת, טלפון, ח.פ. ומייל, הוסיפו לינק קטן למדיניות הפרטיות של העסק שלכם והציגו הבטחה ליד טופס השארת הפרטים שלא תעשו במידע כל שימוש מעבר למה שסוכם.