רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב b144? להוספה

5 כללים להקמת אתר אינטרנט מצליח

כשבונים אתר לעסק לא מדובר רק בהשקעה כספית, אלא גם בתכנון נכון

מאת: | זמן קריאה: 01:24 דק' | | מערכת b144 דיגיטל

5 כללים להקמת אתר אינטרנט מצליח
בניית אתר נכונה

אתר הוא אמצעי שיווק יעיל, ממוקד ונוח, אשר נועד להגדיל את המכירות. אך עוד לפני היותו כלי מכירתי, הוא משמש בתור כרטיס הביקור הווירטואלי של העסק שלכם. איך תוודאו שההשקעה שלכם באתר תניב תוצאות? אספנו 5 כללי ברזל להקמת אתר מנצח:

 

1. פונקציית מטרה

בניית אתרים אפקטיבית טומנת בחובה פונקציית מטרה, לדוגמא: באתרי מכירות המוצרים והתמחורים הם העיקר, בעוד באתרי חדשות הידיעות הן העיקר, ובאתר תדמיתי המסר העסקי הוא העניין המרכזי. עיצוב אתר נכון ישלב בין מסרים בולטים, תוכן אינפורמטיבי, אסתטיקה, שימושיות וחווית משתמש נוחה. כל אלו תלויים במטרות האתר ולכן יש להגדיר מראש את פונקציית המטרה שלו.

 

בסופו של דבר, האתר צריך למכור את העסק

בסופו של דבר, האתר צריך למכור את העסק (צילום: shutterstock)

 

2. מחקר שוק

כדי לבלוט בזירה הווירטואלית יש להכיר היטב את השטח, את המתחרים ואת קהלי היעד – גם את סוגי הפילוח ובסופו של דבר מי מהם רלוונטי עבורכם. בדקו כיצד המתחרים מפרסמים באינטרנט, מהן החוזקות והחולשות שלהם, והאם ביכולתכם להציע משהו אטרקטיבי מהם? מי קהל היעד שלכם ומהן הציפיות, הדרישות והצרכים שלו? הגדרת הקהל משפיעה על האופן שבו האתר אמור להיראות ולתפקד (למשל, אתר מכירות לקהל צעיר יעוצב בסגנון שונה לחלוטין מבלוג בנושא מחשבים). את מחקר השוק מומלץ לבצע באופן מקיף ואיכותי – תוכלו להיעזר בחברת בניית אתרים, אשר תבנה לכם תכנית עבודה מתאימה לצרכים ולקהל היעד שלכם.

 

רוצים לבנות אתר מצליח לעסק? התייעצו עם מומחי הדיגיטל של b144

 

3. קונספט

אחרי שביצעתם מחקר שוק ואתם מכירים את השטח ואת קהל היעד, תוכלו להשתמש בידע הזה לבניית קונספט נכון לאתר שלכם. בשלב זה יש לגבש את העיצוב של האתר והרעיון העומד מאחוריו: אילו עמודים צריכים להופיע באתר? כיצד האתר יהיה בנוי כדי לספק חוויית משתמש טובה? מהן השיטות הטובות ביותר למשוך לקוחות אל האתר? עיצוב נכון שם דגש על תחושות, רגשות ומחשבות שהמותג מייצג, ועיצוב האתר חייב לגלם את האופי של המותג. לעתים מעצבים נוטים לעבוד על פי טרנדים עכשוויים – אבל אלו לא בהכרח נכונים לכל חברה ומותג.

 

4. מרכיבים שיווקיים

כדי להגיע למצב של ביצוע מכירה באתר, יש לשלב בו מרכיבים שיווקיים. החל מקופונים והטבות לגולשים, דרך מערכת תגובות, מועדון לקוחות, ועד תוכן שיווקי המעניק מידע בעל ערך לגולשים – כל אלו יוצרים תחושה של שביעות רצון אצל הלקוחות, מחזקים את האמון באתר ובמוצריו ומעידים על מידת המקצועיות שלכם.

 

לא תאמינו לאיזה גבהים אפשר להגיע ברשת

לא תאמינו לאיזה גבהים אפשר להגיע ברשת (צילום: shutterstock)

 

5. קידום אתרים

אתר מצליח נמדד בכמות חשיפה הולכת וגדלה לאורך זמן. העובדות מעידות על כך שאתרים שאינם מופיעים בתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל – נהנים מתנועה פחותה. באמצעות אסטרטגיית שיווק נכונה וקידום חכם של האתר בגוגל וברשתות החברתיות, תוכלו להגיע לתוצאות טובות והמרות רבות – גם אם מדובר בעסק קטן המונה עובד אחד. שקלו להיעזר בקידום ממומן לצד הקידום האורגני, בהתאם לתקציב הפרסום הקיים, והקפידו לבצע מדידה ובקרה כדי להיות תמיד במגמת שיפור.

 

שיתוף באמצעות דואר אלקטרוני שיתוף בפיסבוק שיתוף בטווטר