רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

פרסום בדיגיטל

כרטיס להצלחה: שיתוף הפעולה החדש של B144 וגוגל שיקפיץ את שיווק העסק

כל הסיבות למהר ולהירשם לשירות החדש שלנו שכולל סנכרון, הקמה וניהול כרטיס עסק ב-Google My Business לנוכחות מקסימלית בדיגיטל

בחן את עצמך: עד כמה העסק שלך אונליין?

הקורונה מאלצת עסקים להשתנות ולעבור לזירת האונליין, כדי לצמצם את הפגיעה בפעילות עד כמה שאפשר.
איפה העסק שלך נמצא ביחס לכל זה?

שותפים להצלחה שלך: רשת שיתופי הפעולה של B144 שייתנו לך בוסט לעסק

חשבתם שכשאתם מפרסמים במדריך העסקים של B144 אתם מפרסמים רק באתר אחד? אז זהו, שלא. מיד 2, דרך אתר וואלה ועד אתר הומלס – אלו רק חלק משיתופי הפעולה שאנחנו מציעים לכם

זום אין על זום: 5 טיפים שישדרגו לכם את השיחות בזום

נראה שזום הולך להישאר איתנו ככלי עבודה מרכזי בתקופה הקרובה. בואו לגלות טיפים סודיים שישדרגו לכם את השיחות באפליקציה

בניית אתרים לעסקים: המדריך המלא למעבר לאונליין

משבר הקורונה העביר את הפוקוס לעולם האונליין, ומי שרוצה להישאר בעניינים חייב להקים אתר אינטרנט על מנת להמשיך ולמכור את הסחורה שלו. אז איך עושים את זה? כל השאלות והתשובות על בניית אתרים

5 טריקים שלא הכרתם לעיצוב סטוריז

מכורים לסטורי? בואו ללמוד 5 טריקים שיהפכו את הסטוריז שלכם למעניינים ומיוחדים יותר

בא לשכונה בחור חדש: הכירו את הבוט החכם באינדקס העסקים של B144

כל היתרונות בצ'טבוט שהופך את חיפוש בעלי המקצוע להרבה יותר נוח, ודואג שיותר לקוחות יפנו לבעלי עסקים מדי יום

קידום באינטרנט וכל הדרכים לפרסם את העסק ברשת

ברשתות החברתיות, באאוטבריין ובטבולה ואם אתם מצוידים בנחישות ובהתמדה – אפילו תגיעו לדף התוצאות הראשון בחיפוש בגוגל. קיימות מגוון דרכים לקדם את העסק שלכם ברשת, וחשוב שתכירו את כולן. המדריך המלא

דף חדש לעסק: כך תפתחו חשבון פייסבוק עסקי

בעלי עסקים קטנים בלי נוכחות ברשת החברתית הפופולרית מפספסים לקוחות רבים, ומשאירים את החשיפה העצומה למתחרים. אל תישארו מאחור: זה חינמי, ללא התחייבות – ויביא לכם גידול במכירות

ביג לייק: למה לעסקים קטנים משתלם לעשות פרסום בפייסבוק ואינסטגרם?

גם עסקים קטנים מבינים יותר ויותר את הצורך לקדם את עצמם ברשתות החברתיות. אז, איך עושים את זה נכון? המדריך המלא

בעל עסק, לאזור התמיכה החדש

פרסום בדיגיטל

איך בונים אתר שישרת את המטרות השיווקיות שלכם? איך מנצלים את תקציב הפרסום כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר קמפיינים ברשת? אילו כלים חדשניים יעזרו לכם להיות תמיד שלב אחד לפני המתחרים שלכם?

פרסום דיגיטלי לעסקים נועד בין היתר להגדיל את החשיפה לאתר העסקי, לייצר נכס דיגיטלי משמעותי, להעביר מסרים שיווקיים ממוקדים לקהלי יעד שונים, לשפר את יחס ההמרה, לחזק את המיתוג, ליצור בידול מהמתחרים וכדומה.

פרסום בדיגיטלי: איך עושים את זה?

המונח "פרסום בדיגיטל" הוא מעין מטריה רחבה המכסה מגוון עצום של כלים, פלטפורמות דיגיטליות ושיטות קידום עם מטרה מרכזית אחת – להעביר ביעילות את המסרים השיווקיים שלכם לקהל המדויק ביותר שיתעניין בהם ולעודד אותם לפעולה.

על פניו המונח נראה מורכב ומעט מאיים, לכן כדאי לדעת כי פרסום בדיגיטל יכול לעשות שינוי משמעותי בתהליך הפרסום שלכם בערוצי הדיגיטל השונים. כדי להפוך את החיים הדיגיטליים שלכם לקלים יותר, כדאי לכם לקרוא את המדריכים שהכנו במיוחד בשבילכם, מתוך שאיפה מרכזית אחת – לאפשר לכם ולכל בעלי העסקים בישראל, קטנים או גדולים, לקדם את עצמכם ברשת בקלות, בתחכום ותוך שימוש בכלי הפרסום החדשניים והיעילים ביותר.

זו הזדמנות עבורכם להכיר את המושגים המורכבים שמשמשים מפרסמים ברשת, למצוא תשובות לשאלות נפוצות שתמיד רציתם לשאול, להכיר את המחקרים החשובים והרלוונטיים ביותר בתחום, ליהנות מטיפים שנתפרו במיוחד למידות ולצרכים הייחודיים שלכם, וכמובן לשאוב השראה מהמותגים המובילים שעושים את זה הכי טוב. כך נבטיח שגם אתם תישארו עם היד על הדופק ותדחפו את העסק שלכם קדימה וביעלות לפסגה.

כלי הפרסום בדיגיטל

פרסום בדיגיטל מבוסס על שיטות שיווק חדשניות ומתקדמות ברשת האינטרנט כדי להגדיל מכירות, לייצר לידים איכותיים וליצור נכס דיגיטלי משמעותי ובעל ערך. יש מגוון רחב של כלים ולפלטפורמות לפרסום דיגיטלי כגון: פרסום בגוגל (PPC), קידום אתרים אורגני במנועי חיפוש ובראשם גוגל, פרסום בפייסבוק, באינסטגרם, בטוויטר, בלינקדאין וביוטיוב, פרסום באמצעות באנרים באתרים ופורטלים מובילים, פרסום בסלולר, תוכן שיווקי באתרי תוכן מובילים (פרסום באאוטבריין וטאבולה), פרסום בוויז, בגוגל מפות ועוד.

פרסום ממוקד ואפקטיבי בהתאמה אישית

כדי להשיג את התוצאות הרצויות עבורכם מומלץ לפנות למומחים לפרסום בדיגיטל, עם זאת אם יש לכם זיקה לפרסום וידע טכנולוגי תוכלו להתנסות בשיטות פרסום חדשניות בעצמכם כדי לחסוך עלויות. ראוי לציין כי הפרסום בדיגיטל מבטיח לכם תוצאות מעולות כל עוד תבחרו את הפלטפורמה הנכונה, תעקבו אחר התוצאות של הקמפיינים ותנהלו נכון את תקציב הפרסום.

באופן כללי, הפרסום בדיגיטל מבוסס על קמפיינים מסוג PPC, כלומר PAY PER CLICK, וכל עוד הגולשים לא לחצו על המודעה לא תשלמו עבור הפרסום. הפרסום בגוגל וברשתות החברתיות מיועד לכל העסקים, קטנים, בינוניים וגדולים. יש לגבש אסטרטגיה שיווקית, לחלק את התקציב לאמצעי הפרסום הרלוונטיים לעסק שלכם, להגדיר קהלי מטרה, לבדוק את המתחרים, לנתח ולנטר את התוצאות כדי לשפר את הקמפיינים ולהשיג את המטרות הרצויות.

פרסום ושיווק בדיגיטל מתחיל באפיון העסק וצרכיו הייחודיים, במחקר שוק מעמיק ובהתאמה הפלטפורמות ואמצעי הפרסום לתקציב ולמטרות. לרוב משלבים בין כמה אמצעים ושיטות פרסום כדי להגיע לקהלי יעד שונים, לחשוף את העסק ללקוחות פוטנציאליים ולהניע את הגולשים לרכוש מוצר מסוים או להשאיר ליד ליצירת קשר.

פרסום בדיגיטל עם B144

זקוקים לעזרה נוספת? רוצים לקבל טיפים בנושא פרסום בדיגיטל או שיווק דיגיטלי? המומחים שלנו ב- B144 יסייעו לכם להקים אתר לעסק או לשדרג את האתר הקיים, להפיק סרטוני תדמית, לייצר דף נחיתה, לנהל קמפיינים מנצחים וליצור באז ויראלי המבטיח עניין רב.

קבל שטח פרסום חינם במדריך b144 לעסקים
דילוג לתוכן