רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

פרסום בדיגיטל

הסיבות האמיתיות שכל עסק חייב לפרסם בגוגל

בעלי עסקים הרוצים להגביר את החשיפה של העסק שלהם חייבים להתחיל לפרסם בדיגיטל. פרסום בגוגל הוא אחד הערוצים המרכזיים והמשתלמים ביותר

שנה ויראלית: האם תצליחו לזהות את כל הטרנדים והאתגרים שכבשו את הרשת ב-2020?

חיים ונושמים את הרשתות החברתיות ובקיאים בכל מה שהולך? נראה אתכם עונים על 10 השאלות הבאות בהצלחה!

חיים מלאי אקשן: למה וידאו הוא הכלי החשוב ביותר לקידום העסק שלכם ב-2021?

וידאו ממשיך לצבור תאוצה והופך לכלי המרכזי לשיווק העסק שלכם. הנה חמש סיבות שיגרמו לכם לתפוס מצלמה (או סמארטפון) ולהתחיל לצלם כבר היום!

5 שאלות שיעזרו לכם להחליט על חבילת הפרסום הנכונה לעסק שלכם

אין ערוץ פרסום אחד שמתאים לכולם, קחו כמה דקות כדי לענות על השאלות הללו – ותדעו איך לסדר את עוגת התקציב שלכם לשנה החדשה

היום שאחרי הקורונה: איך העסק שלך ייראה ב-2021?

רגע לפני שהשנה מסתיימת וכולנו כבר מפנטזים לזרוק את המסכות, ספרו לנו איך אתם מדמיינים את היום שאחרי הקורונה בעסק

כרטיס אדום: 4 טעויות שאתם עושים בכרטיס העסק – ואיך תמנעו אותן

ליטוש נוסף לכרטיס העסק שלך יבטיח עלייה בלידים ובלקוחות המתעניינים. כך תעשו את זה נכון

סליקה ללא הפסקה: כמה הישראלים קנו אונליין בנובמבר האחרון?

קבלו נתונים שיפתיעו אתכם, וכמה תובנות חשובות לעסקים שתוכלו ליישם בעצמכם

הזחלן הרעב: איך לשפר את האתר שלכם ככה שגוגל יאהב אותו?

הכירו את הזחלנים של גוגל – האלגוריתם של גוגל שסורק בין השאר גם את האתר שלכם בדרך לדירוג גבוה במנוע החיפוש. המדריך המלא

פרסום עסקים בחינם: מה המשמעות האמיתית?

פרסום בחינם יכול להשמע דבר המתאים בדיוק לעסק שלך ומשהו שחייבים לנסות אבל יש לזה משמעות "מאחרי הקלעים"

ההשפעה האמיתית של תקציב פרסום העסק שלכם

עסקים רבים רוצים להגביר את כמות המכירות שלהם בדרכים שונות. שיווק בדיגיטל הפך לערוץ מרכזי ואפילו הכרחי בתהליך הפרסום וכלי עזר ממשי להגברת מכירות וחשיפה ללקוחות פוטנציאלים

בעל עסק, לאזור התמיכה החדש

פרסום בדיגיטל

איך בונים אתר שישרת את המטרות השיווקיות שלכם? איך מנצלים את תקציב הפרסום כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר קמפיינים ברשת? אילו כלים חדשניים יעזרו לכם להיות תמיד שלב אחד לפני המתחרים שלכם?

פרסום דיגיטלי לעסקים נועד בין היתר להגדיל את החשיפה לאתר העסקי, לייצר נכס דיגיטלי משמעותי, להעביר מסרים שיווקיים ממוקדים לקהלי יעד שונים, לשפר את יחס ההמרה, לחזק את המיתוג, ליצור בידול מהמתחרים וכדומה.

פרסום בדיגיטלי: איך עושים את זה?

המונח "פרסום בדיגיטל" הוא מעין מטריה רחבה המכסה מגוון עצום של כלים, פלטפורמות דיגיטליות ושיטות קידום עם מטרה מרכזית אחת – להעביר ביעילות את המסרים השיווקיים שלכם לקהל המדויק ביותר שיתעניין בהם ולעודד אותם לפעולה.

על פניו המונח נראה מורכב ומעט מאיים, לכן כדאי לדעת כי פרסום בדיגיטל יכול לעשות שינוי משמעותי בתהליך הפרסום שלכם בערוצי הדיגיטל השונים. כדי להפוך את החיים הדיגיטליים שלכם לקלים יותר, כדאי לכם לקרוא את המדריכים שהכנו במיוחד בשבילכם, מתוך שאיפה מרכזית אחת – לאפשר לכם ולכל בעלי העסקים בישראל, קטנים או גדולים, לקדם את עצמכם ברשת בקלות, בתחכום ותוך שימוש בכלי הפרסום החדשניים והיעילים ביותר.

זו הזדמנות עבורכם להכיר את המושגים המורכבים שמשמשים מפרסמים ברשת, למצוא תשובות לשאלות נפוצות שתמיד רציתם לשאול, להכיר את המחקרים החשובים והרלוונטיים ביותר בתחום, ליהנות מטיפים שנתפרו במיוחד למידות ולצרכים הייחודיים שלכם, וכמובן לשאוב השראה מהמותגים המובילים שעושים את זה הכי טוב. כך נבטיח שגם אתם תישארו עם היד על הדופק ותדחפו את העסק שלכם קדימה וביעלות לפסגה.

כלי הפרסום בדיגיטל

פרסום בדיגיטל מבוסס על שיטות שיווק חדשניות ומתקדמות ברשת האינטרנט כדי להגדיל מכירות, לייצר לידים איכותיים וליצור נכס דיגיטלי משמעותי ובעל ערך. יש מגוון רחב של כלים ולפלטפורמות לפרסום דיגיטלי כגון: פרסום בגוגל (PPC), קידום אתרים אורגני במנועי חיפוש ובראשם גוגל, פרסום בפייסבוק, באינסטגרם, בטוויטר, בלינקדאין וביוטיוב, פרסום באמצעות באנרים באתרים ופורטלים מובילים, פרסום בסלולר, תוכן שיווקי באתרי תוכן מובילים (פרסום באאוטבריין וטאבולה), פרסום בוויז, בגוגל מפות ועוד.

פרסום ממוקד ואפקטיבי בהתאמה אישית

כדי להשיג את התוצאות הרצויות עבורכם מומלץ לפנות למומחים לפרסום בדיגיטל, עם זאת אם יש לכם זיקה לפרסום וידע טכנולוגי תוכלו להתנסות בשיטות פרסום חדשניות בעצמכם כדי לחסוך עלויות. ראוי לציין כי הפרסום בדיגיטל מבטיח לכם תוצאות מעולות כל עוד תבחרו את הפלטפורמה הנכונה, תעקבו אחר התוצאות של הקמפיינים ותנהלו נכון את תקציב הפרסום.

באופן כללי, הפרסום בדיגיטל מבוסס על קמפיינים מסוג PPC, כלומר PAY PER CLICK, וכל עוד הגולשים לא לחצו על המודעה לא תשלמו עבור הפרסום. הפרסום בגוגל וברשתות החברתיות מיועד לכל העסקים, קטנים, בינוניים וגדולים. יש לגבש אסטרטגיה שיווקית, לחלק את התקציב לאמצעי הפרסום הרלוונטיים לעסק שלכם, להגדיר קהלי מטרה, לבדוק את המתחרים, לנתח ולנטר את התוצאות כדי לשפר את הקמפיינים ולהשיג את המטרות הרצויות.

פרסום ושיווק בדיגיטל מתחיל באפיון העסק וצרכיו הייחודיים, במחקר שוק מעמיק ובהתאמה הפלטפורמות ואמצעי הפרסום לתקציב ולמטרות. לרוב משלבים בין כמה אמצעים ושיטות פרסום כדי להגיע לקהלי יעד שונים, לחשוף את העסק ללקוחות פוטנציאליים ולהניע את הגולשים לרכוש מוצר מסוים או להשאיר ליד ליצירת קשר.

פרסום בדיגיטל עם B144

זקוקים לעזרה נוספת? רוצים לקבל טיפים בנושא פרסום בדיגיטל או שיווק דיגיטלי? המומחים שלנו ב- B144 יסייעו לכם להקים אתר לעסק או לשדרג את האתר הקיים, להפיק סרטוני תדמית, לייצר דף נחיתה, לנהל קמפיינים מנצחים וליצור באז ויראלי המבטיח עניין רב.

דילוג לתוכן