רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

פרסום בדיגיטל

עוד כוכב אחד: 5 דרכים פשוטות להשיג עוד המלצות מלקוחות

אלו כללי הזהב שישיגו לכם יותר המלצות חמות מלקוחות, ויעלו את רמת האמינות של העסק שלכם בדיגיטל

5 טיפים שיעזרו לכם להגדיל את המכירות לקראת חודש הקניות

לזכור את ארבעת תאריכי המפתח, להיערך לוגיסטית ולנסח כבר עכשיו קריאייטיב מזמין: כך תצליחו להעלות את המכירות המקוונות שלכם בחודש העמוס במבצעי קניות

שלום כיתה א': למה אתם חייבים להתחיל לעבוד עם מילות מפתח לשיווק העסק שלכם

גם מי שאין לו מושג ב-SEO או בשיווק דיגיטלי יכול לקדם את העסק שלו בעצמו בעזרת מילות מפתח. המדריך המלא בפנים

לא לצעירים בלבד: למה העסק שלך חייב להיכנס השנה לטיקטוק

טיקטוק ממשיכה לשבור שיאי פופולריות והפכה לפלטפורמה חשובה ורלוונטית לשיווק. כך תשתמשו בה כדי להזניק את החשיפה לעסק שלכם

התחלה חדשה לשנה החדשה: 5 אפליקציות מופלאות לניהול העסק מרחוק

תתפלאו, אבל עבודה מהבית יכולה להיות פשוטה ואפילו יעילה יותר. הכירו את האפליקציות שייקלו עליכם את ניהול העסק מרחוק בשנה החדשה

להשקיע בחוכמה: מהו קמפיין הפייסבוק הנכון ביותר עבור העסק שלך?

קיימים מגוון סוגים של קמפיינים בפייסבוק – אז כדי שתדעו לבחור את הסוג הנכון ביותר עבורכם, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לענות על 4 שאלות

המנה של המשרד: איזה ממאכלי החג הכי מתאים לעסק שלך?

עמוס בטירוף ומנשנש תפוח בדבש? אולי לוקח את הזמן עם צלי בבישול ארוך? ענו על החידון וגלו מהי המנה שהכי מתאימה לעסק שלך בארוחת החג הקרובה

חבילה מנצחת – ההצעה המשתלמת ביותר לשיווק העסק בגוגל

להעלות קמפיין בגוגל? בעזרת המומחים של B144 זוהי ההשקעה המשתלמת ביותר, שתבטיח לעסק שלך חשיפה ליותר לקוחות לאורך זמן. כל הפרטים בפנים

להגדיל את מעגל הלקוחות בקליק אחד! חבילת הפרסום הכי משתלמת לבעלי עסקים

גם העסק שלך חווה ירידה בפניות מלקוחות בזמן הקורונה? חבילת הפרסום של B144 תעניק לך חשיפה מיידית לקהלים חדשים. כך זה עובד

פייסבוק או גוגל – איפה הכי כדאי לפרסם את העסק שלך?

כל כך הרבה אפשרויות פרסום, אבל תקציב מוגבל? כל מה שצריך כדי לדעת איפה כדאי לפרסם את העסק שלך זה לענות על 3 שאלות פשוטות

בעל עסק, לאזור התמיכה החדש

פרסום בדיגיטל

איך בונים אתר שישרת את המטרות השיווקיות שלכם? איך מנצלים את תקציב הפרסום כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר קמפיינים ברשת? אילו כלים חדשניים יעזרו לכם להיות תמיד שלב אחד לפני המתחרים שלכם?

פרסום דיגיטלי לעסקים נועד בין היתר להגדיל את החשיפה לאתר העסקי, לייצר נכס דיגיטלי משמעותי, להעביר מסרים שיווקיים ממוקדים לקהלי יעד שונים, לשפר את יחס ההמרה, לחזק את המיתוג, ליצור בידול מהמתחרים וכדומה.

פרסום בדיגיטלי: איך עושים את זה?

המונח "פרסום בדיגיטל" הוא מעין מטריה רחבה המכסה מגוון עצום של כלים, פלטפורמות דיגיטליות ושיטות קידום עם מטרה מרכזית אחת – להעביר ביעילות את המסרים השיווקיים שלכם לקהל המדויק ביותר שיתעניין בהם ולעודד אותם לפעולה.

על פניו המונח נראה מורכב ומעט מאיים, לכן כדאי לדעת כי פרסום בדיגיטל יכול לעשות שינוי משמעותי בתהליך הפרסום שלכם בערוצי הדיגיטל השונים. כדי להפוך את החיים הדיגיטליים שלכם לקלים יותר, כדאי לכם לקרוא את המדריכים שהכנו במיוחד בשבילכם, מתוך שאיפה מרכזית אחת – לאפשר לכם ולכל בעלי העסקים בישראל, קטנים או גדולים, לקדם את עצמכם ברשת בקלות, בתחכום ותוך שימוש בכלי הפרסום החדשניים והיעילים ביותר.

זו הזדמנות עבורכם להכיר את המושגים המורכבים שמשמשים מפרסמים ברשת, למצוא תשובות לשאלות נפוצות שתמיד רציתם לשאול, להכיר את המחקרים החשובים והרלוונטיים ביותר בתחום, ליהנות מטיפים שנתפרו במיוחד למידות ולצרכים הייחודיים שלכם, וכמובן לשאוב השראה מהמותגים המובילים שעושים את זה הכי טוב. כך נבטיח שגם אתם תישארו עם היד על הדופק ותדחפו את העסק שלכם קדימה וביעלות לפסגה.

כלי הפרסום בדיגיטל

פרסום בדיגיטל מבוסס על שיטות שיווק חדשניות ומתקדמות ברשת האינטרנט כדי להגדיל מכירות, לייצר לידים איכותיים וליצור נכס דיגיטלי משמעותי ובעל ערך. יש מגוון רחב של כלים ולפלטפורמות לפרסום דיגיטלי כגון: פרסום בגוגל (PPC), קידום אתרים אורגני במנועי חיפוש ובראשם גוגל, פרסום בפייסבוק, באינסטגרם, בטוויטר, בלינקדאין וביוטיוב, פרסום באמצעות באנרים באתרים ופורטלים מובילים, פרסום בסלולר, תוכן שיווקי באתרי תוכן מובילים (פרסום באאוטבריין וטאבולה), פרסום בוויז, בגוגל מפות ועוד.

פרסום ממוקד ואפקטיבי בהתאמה אישית

כדי להשיג את התוצאות הרצויות עבורכם מומלץ לפנות למומחים לפרסום בדיגיטל, עם זאת אם יש לכם זיקה לפרסום וידע טכנולוגי תוכלו להתנסות בשיטות פרסום חדשניות בעצמכם כדי לחסוך עלויות. ראוי לציין כי הפרסום בדיגיטל מבטיח לכם תוצאות מעולות כל עוד תבחרו את הפלטפורמה הנכונה, תעקבו אחר התוצאות של הקמפיינים ותנהלו נכון את תקציב הפרסום.

באופן כללי, הפרסום בדיגיטל מבוסס על קמפיינים מסוג PPC, כלומר PAY PER CLICK, וכל עוד הגולשים לא לחצו על המודעה לא תשלמו עבור הפרסום. הפרסום בגוגל וברשתות החברתיות מיועד לכל העסקים, קטנים, בינוניים וגדולים. יש לגבש אסטרטגיה שיווקית, לחלק את התקציב לאמצעי הפרסום הרלוונטיים לעסק שלכם, להגדיר קהלי מטרה, לבדוק את המתחרים, לנתח ולנטר את התוצאות כדי לשפר את הקמפיינים ולהשיג את המטרות הרצויות.

פרסום ושיווק בדיגיטל מתחיל באפיון העסק וצרכיו הייחודיים, במחקר שוק מעמיק ובהתאמה הפלטפורמות ואמצעי הפרסום לתקציב ולמטרות. לרוב משלבים בין כמה אמצעים ושיטות פרסום כדי להגיע לקהלי יעד שונים, לחשוף את העסק ללקוחות פוטנציאליים ולהניע את הגולשים לרכוש מוצר מסוים או להשאיר ליד ליצירת קשר.

פרסום בדיגיטל עם B144

זקוקים לעזרה נוספת? רוצים לקבל טיפים בנושא פרסום בדיגיטל או שיווק דיגיטלי? המומחים שלנו ב- B144 יסייעו לכם להקים אתר לעסק או לשדרג את האתר הקיים, להפיק סרטוני תדמית, לייצר דף נחיתה, לנהל קמפיינים מנצחים וליצור באז ויראלי המבטיח עניין רב.

דילוג לתוכן