רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

קידום ממומן
בפייסבוק

להשקיע בחוכמה: מהו קמפיין הפייסבוק הנכון ביותר עבור העסק שלך?

קיימים מגוון סוגים של קמפיינים בפייסבוק – אז כדי שתדעו לבחור את הסוג הנכון ביותר עבורכם, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לענות על 4 שאלות

העסק שלך זקוק עוד היום לחבילת קידום בפייסבוק? ברור שכן!

מרגישים ירידה חדה בכמות הלידים? אתם לא לבד. אל דאגה, אפשר לטפל בזה בלי להוציא הון עם חבילת הפרסום בפייסבוק של B144

דף חדש לעסק: כך תפתחו חשבון פייסבוק עסקי

בעלי עסקים קטנים בלי נוכחות ברשת החברתית הפופולרית מפספסים לקוחות רבים, ומשאירים את החשיפה העצומה למתחרים. אל תישארו מאחור: זה חינמי, ללא התחייבות – ויביא לכם גידול במכירות

ביג לייק: למה לעסקים קטנים משתלם לעשות פרסום בפייסבוק ואינסטגרם?

גם עסקים קטנים מבינים יותר ויותר את הצורך לקדם את עצמם ברשתות החברתיות. אז, איך עושים את זה נכון? המדריך המלא

פייסבוק 101: לבנות מודעות בעצמכם זה קל יותר משחשבתם

כתבה ראשונה בסדרה שבה נדריך אתכם, צעד אחר צעד, לפרסום העסק שלכם בפייסבוק

סטוריטלינג זה כל הסיפור: כך תייצרו קהל נאמן במינימום תקציב

כל הטיפים שיעזרו לכם לספר את הסיפור שלכם בצורה טובה, מדויקת ויעילה ברשתות החברתיות

גלו תוך דקה: איזו רשת חברתית הכי מתאימה לעסק שלך?

ספרו לנו על העסק שלכם ונגיד לכם איזו רשת חברתית הכי מתאימה כדי לשווק אותו בהצלחה!

לפתוח דף חדש: איך ליצור עמוד פייסבוק מרשים לעסק שלכם ב-5 צעדים פשוטים

עמוד עסקי בפייסבוק יעזור לכם להגיע ללקוחות חדשים, אבל לא כולם יודעים להשתמש בו נכון. מבחירת שם ותמונה מתאימים ועד לצבירת עוקבים: כך תעשו זאת, שלב אחר שלב

מהדורה מעודכנת: מהו שיווק RTM ואיך הוא יכול לסייע לעסק שלכם

Real Time Marketing מתייחס לאירועים אקטואליים כדי לגרום ללקוחות פוטנציאליים להתרגש, לצחוק והכי חשוב – לשתף. כך תעשו זאת נכון

קהילות או לא להיות: הדרך החינמית והיעילה לשיווק העסק שלך

קהילות הפייסבוק זוכות לחשיפה רבה בפיד ומעוררות המון מעורבות. הן יכולות לשמש פלטפורמה מעולה לקידום העסק שלכם – אם רק תשכילו לעשות זאת נכון

קידום ממומן בפייסבוק

פייסבוק הוא אתר אינטרנט לכל דבר ועניין. זוהי הרשת החברתית המקוונת הגדולה בעולם, בתחילה האתר היה מוגבל רק לסטודנטים באוניברסיטת הרווארד, ולאור ההצלחה הרשת נפתחה לכלל הציבור ב-11 בספטמבר 2006.

פייסבוק חולל לא מעט מהפכות, הרשת החברתית שינתה את האופן שבו אנחנו מתקשרים, היא משמשת כפלטפורמה בלתי אמצעית לשיח עם פוליטיקאים, אישי ציבור וידוענים ובאופן כללי ניתן לומר כי הרשת שינתה את כל השימושים שלנו באינטרנט. כמו כן, פייסבוק שינה בלי הכר את עולם הפרסום ברשת האינטרנט. מערכת הפרסום המתקדמת של פייסבוק כוללת פתרונות כמו קידום ממומן בפייסבוק, פרסום ממומן ועוד.

ראוי לציין כי קידום ממומן בפייסבוק נחשב לדרך יעילה ביותר לפרסום ברשת. זו מערכת פשוטה להפעלה ולהבנה המאפשרת מדידה בזמן אמת ועלות הפרסום אינה יקרה. יחד עם זאת, בגלל הפשטות של המערכת הידידותית למשתמש – רבים מהמשתמשים לא מתעמקים בקרבי מערכת הפרסום והם לא מצליחים לנצל את תקציב הפרסום שלהם באופן נכון כדי להשיג את התוצאות הרצויות.

קידום ממומן בפייסבוק ופרסום ממומן

מערכת הפרסום של פייסבוק מאפשרת לכם לקבוע בדיוק מי האנשים שיוכלו לראות את המסרים שלכם, תהליך זה נקרא טירגוט. כך תוכלו לנצל בצורה מושכלת את התקציב שקבעתם לפרסום ברשת החברתית המובילה. ניתן להגדיר את קהל היעד על פי פרמטרים מגוונים כמו מיקום גיאוגרפי, קבוצת גיל, מגדר, תחומי עניין, ביקור באתרים מסוימים, ויש עוד מגוון רחב של קריטריונים המסייעים לשפר ולדייק את הקמפיין.

למעשה, פייסבוק שינתה באופן משמעותי את עולם הפרסום בדיגיטל, וכיום יש לא מעט אנשי מקצוע שכל מלאכתם מתמקדת ברשת החברתית הפופולרית. גם ב-B144 פועלים מומחים שלמדו את מערכת הפרסום של פייסבוק ורכשו ידע עצום וניסיון רב, הם מתעדכנים על כל החידושים בפלטפורמה ומסייעים לבעלי עסקים רבים להשיג את התוצאות האיכותיות ביותר דרך קידום ממומן בפייסבוק.

המומחים שלנו ב- B144 גיבשו בעבורכם שורה של מדריכים המסבירים איך לנהל ולעשות קידום ממומן בפייסבוק על מנת להשיג תוצאות מעולות – אנחנו ב- B144 נלווה אתכם בתהליך ולנהל עבורכם קמפיינים מנצחים בהתאמה לתקציב ולדרישות הייחודיות שלכם.

קידום ממומן בפייסבוק – על קצה המזלג

מערכת הפרסום של פייסבוק מציעה כמה כלים לקידום בתשלום, הכלי הבסיסי והפשוט ביותר הוא פוסטים ממומנים (Promoted Post). כל מי שמשתמש בפייסבוק ומנהל דף עסקי או מחזיק פרופיל פרטי, מכיר את כפתור ה-Boost Post שממוקם בתחתית הפוסטים. לחיצה על הכפתור מאפשרת למנהל הדף להגדיל את תפוצת הפוסט בתמורה לתשלום.

פוסטים ממומנים מופיעים בניוזפיד של המשתמשים השונים במובייל ובמחשב, הם מיועדים בדרך כלל להגדיל את החשיפה לעדכונים שונים, לאירועים ולהצעות מיוחדות מצד המפרסמים. לדברי פייסבוק, רמת המעורבות של המשתמשים בפוסטים הממומנים הינה גבוהה יותר בהשוואה למודעות הפרסום המופיעות בצד הדף, עם זאת אפשרויות המיקוד יחסית מוגבלות לכן מרבית אנשי המקצוע המתמחים בפרסום וקידום ממומן בפייסבוק ימליצו על ניהול קמפיינים באמצעות מנהל המודעות.

קידום ממומן בפייסבוק בעזרת מנהל המודעות מאפשר לכם ליצור מודעות פרסום על פי מטרה ספציפית כגון: לייקים לדף, הקלקות לאתר, מעורבות בדף, המרות לאתר העסקי וכיוצא בזה, אפשר למקד היטב את המודעות וכדאי לשקול כלי קידום נוספים כמו פרסום מודעות לקהלים מותאמים אישית.

קידום ממומן בפייסבוק עם המומחים של B144

המומחים של B144 יסייעו לכם להפיק את הקמפיין שלכם בצורה הנכונה והמקצועית ביותר, הם יעזרו לכם לנתח את הנתונים במהלך הקמפיין, ובאופן כללי יעזרו לכם לעשות קידום ממומן בפייסבוק שמביא לתוצאות מעולות.

רוצים לשדרג את הפעילות השיווקית שלכם בפייסבוק ולזכות בחשיפה משמעותית ללקוחות חדשים? צרו קשר עם המומחים שלנו ב- B144 והתחילו לפרסם בצורה נכונה!

דילוג לתוכן