קידום
בפייסבוק

מה מקבלים מחבילת הפרסום בפייסבוק של b144?

  • פילוח והתאמת המודעה

    התאמת המודעות לקהל היעד הרלוונטי ביותר עבורך.
    *התשלום רק עבור ההקלקות

  • דוחות מעקב ובקרה

    שקיפות וקבלת עדכונים על שלבי הקמפיין ותוצאותיו,
    בכל זמן ומקום

  • כתיבת טקסטים שיווקיים

    כתיבה וניסוח מודעות שיווקיות מדויקות + קופירייטינג יצירתי

  • קמפיין פייסבוק אפקטיבי

    פנייה לקהל היעד דרך מסר שיווקי מדויק
    וחשיפה מקסימאלית

  • עיצוב גרפי למודעות שלך

    עיצוב מודעה ויזואלית תוך שימוש בכלים גרפיים מתקדמים

  • שירות אישי ומקצועי

    מוקד התמיכה ללקוחות b144 לרשותך מסביב לשעון,
    בכל שאלה ועניין

שאלות ותשובות

תשובה: אין משמעות לתכנים ללא קידום ממומן! מודעות שאין עבורן קידום ממומן תגענה לכמות מזערית של עוקבים - מה שאומר שהאפקט השיווקי הרצוי לא יתממש. כדי לנהל נכון את הדף העסקי שלך, חשוב לקדם את המודעות שאתה מפרסם.

תשובה: גולשי גוגל מחפשים לרוב את המוצר באופן יזום, כך שעל המפרסמים להציג מודעות רלוונטיות לחיפוש המבוקש. כשזה מגיע לפייסבוק, בית העסק מעודד את הלקוח לפנות אליו ומעורר ביקוש ומודעות, בהתבסס על קהל היעד ומאפיינים נוספים. חשוב לומר כי מרבית המפרסמים החזקים משתמשים הן בפייסבוק והן בגוגל כדי להגיע לכל קהלי היעד הפוטנציאליים.

תשובה: את קהל היעד של בית העסק שלך כדאי לפלח תחילה לפי מין, שפה וגיל. כדי להגיע לקהל יעד מדויק וממוקד יותר, הוסיפו פרמטרים של השכלה, תחומי עיסוק ועניין, הכנסה ואזור מגורים. ניתן לאפיין את קהל היעד גם על פי אירועים חשובים, כמו נישואין וימי הולדת, גירושין, לידות, כניסה לעבודה חדשה, מעבר דירה ועוד. תחומים נוספים שניתן לאפיין לפיהם את קהל היעד כוללים התנהגויות שונות, כמו סוג ואופי השימוש במכשירים ניידים, הרגלי קניה, נסיעות וחופשות.

תשובה: על תקציב הפרסום שלך להיות תלוי ביעדים שלך, בסוג המוצר ובקהל היעד שלך. אם אתה מוכר או משווק מוצר בעל תפוצה או קהל יעד גדול, מומלץ לנצל תקציב גבוה יחסית. מוצרי נישה או שירותים ספציפיים דורשים תקציב נמוך יותר. אם יש לך עסק קטן או בינוני, תקציב של כ 400$ לחודש יוכל לאפשר לך להגיע לקהלי יעד רלוונטיים בהצלחה רבה.

תשובה: לא, אבל רצוי מאוד שיהיה. עסקים בעלי דף פייסבוק עסקי, יוכלו למנף את העסק שלהם, ליהנות מלייקים, קליקים ועדכונים שוטפים. יתרה מכך, זוהי הדרך היעילה ביותר לשמור על קשר אינטראקטיבי עם הגולשים בכל נושא - ולהרחיב את החשיפה לעסק.

תשובה: הציון שניתן למודעת הפייסבוק שלך תלוי במידת התגובה שהיא מקבלת וסוג התגובות. ככל שהמודעה תצבור יותר לייקים, שיתופים ותגובות חיוביות - הציון יעלה .תגובה שלילית שבאה לידי ביטוי למשל על ידי לחיצה על כפתור הHide-, או דיווח על מודעה כפוגענית או לא מתאימה, יורידו את ציון המודעה. כמו כן, חוסר מעורבות כלפי המודעה יוריד את הציון שלה. ציון רלוונטיות של 7 ומעלה מעיד על מודעה מוצלחת.

תשובה: רצוי מאוד לשלב עבודה עם קופונים, קמפיינים של "העבר הלאה" ופוסטים ויראליים אחרים, כמו סרטונים, סקרים וכמובן הצעות שיווקיות שונות - מבצעים, הטבות, מידע על מוצרים ושירותים חדשים וכן הלאה.

תשובה: כללי הזהב הבסיסיים הם - תמונה מושכת ורלוונטית, הסבר על בית העסק, טקסט קצר ומניע עם הצעה אטרקטיבית שמעודדת לחיצה וכפתור להמשך אינטראקציה, כלומר ליצירת קשר.



חבילות הפרסום הנבחרות של b144

פרסום באתר b144

פרסום באתר b144

פרסום באתר b144
עד 299 ש"ח / לחודש

כרטיס דיגיטלי באתר העסקים המוביל בארץ

חזרו אליי לפרטים >
  • קידום באתר b144 עם כרטיס עסק דיגיטלי
פרסום בגוגל

פרסום בגוגל

פרסום בגוגל
עד 499 ש"ח / לחודש

קמפיין איכותי שמביא תוצאות בגוגל

חזרו אליי לפרטים >
  • קידום באתר b144 עם כרטיס עסק דיגיטלי
  • הקמה וניהול קמפיין מודעות מקצועי ומניב תוצאות בגוגל
פרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק
עד 699 ש"ח / לחודש

פרסום חכם ואפקטיבי בפייסבוק

חזרו אליי לפרטים >
  • קידום באתר b144 עם כרטיס עסק דיגיטלי
  • הקמה וניהול קמפיין מעוצב ומניב תוצאות בפייסבוק