רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

נוכחות דיגיטלית
ברשת

קצר ולעניין: הטקטיקות הכי יעילות לקידום העסק בטיקטוק

הרשת החברתית הצעירה לשיתוף סרטונים קצרים תופסת תאוצה בישראל. כך תוכלו להשתמש בטיקטוק כדי לשווק את העסק ולהיחשף לקהל חדש - בחינם

עזרו לו לעזור לכם: כך תוציאו את המיטב מכותב התוכן שלכם

לא לקמץ במידע, לדעת להאציל סמכויות, להעניק זמן סביר לכתיבה ותמיד לזכור לתת קרדיט: הכללים הבאים יסייעו לכותבי התוכן שלכם להפיק טקסטים מבריקים – ויגרמו להם לרצות לעבוד עבורכם גם בפרויקט הבא

אתם חייבים את זה: 5 סיבות להשקיע בתוכן השיווקי שלכם

אם אתם רוצים לקדם את העסק בצורה אופטימלית ובהשקעה מינימלית כדאי שתפנימו שהתוכן הפך לכלי שיווקי חשוב

וואו.קום: 5 אתרים מדהימים מרחבי העולם

אם אתם מתכננים לבנות אתר עסקי או לשדרג את האתר הקיים, אספנו עבורכם 5 אתרים מקוריים במיוחד של עסקים שלקחו את העניין כמה צעדים קדימה

כל טעות היא הזדמנות: כך תיצרו עמודי שגיאה שימשכו את הגולשים פנימה

עדיין אין לכם עמודי שגיאה מוצלחים באתר של העסק? אל תסתפקו בהודעת "העמוד לא נמצא" – קבלו דוגמאות לדפים שהופכים את האכזבה של הגולשים לחיוך

חרדת נטישה? בעלי עסק, כך תמנעו מלקוחות לנטוש את האתר שלכם

אחוז הנטישה הוא מדד חשוב שמלמד על האפקטיביות של האתר העסקי שלכם, בואו ללמוד איך לשפר אותו

כל התורה על רגל אחת: למה כל עסק חייב דף נחיתה

הוא כלי שיווקי מעולה, מגדיל המרות, אוסף לידים, חושף אתכם ללקוחות חדשים ומחזק את המותג שלכם – במילים אחרות, דף נחיתה. נעים להכיר

3 דרכים מושלמות ליצירת ויראליות

תוכן ויראלי, תתחילו לחשוב יצירתי

מתכננים אתר לעסק? כל מה שחשוב לעשות רגע לפני שמתחילים

גם אם מישהו אחר בונה לכם את האתר העסקי, וגם אם אתם מתכננים לעשות זאת בעצמכם, יש כמה דברים שחשוב שתדאגו להם רגע לפני שאתם מתחילים

נוכחות דיגיטלית ברשת

כיום כבר ידוע כי נוכחות דיגיטלית ברשת מהווה חלק חשוב ובלתי נפרד מארגז הכלים של כלל העסקים בעידן המודרני. ללא נוכחות בדיגיטל העסק יישאר מאחור ולקוחות עלולים לנטוש אותו ולעבור למתחרים. לכן, חשוב למשוך חשיפה רחבה ונראות גבוהה בדיגיטל, וכדי להשיג נוכחות דיגיטלית יש לגבש אסטרטגיה מנצחת, לקדם את העסק ברשת ולייצר נכס דיגיטלי משמעותי.

חשיבות הנוכחות ברשת האינטרנט

בעלי עסקים בעידן האינטרנט המהיר נהנים מיכולת כמעט בלתי מוגבלת להעביר מסרים שיווקיים ואחרים לקהלי יעד מגוונים ואיכותיים, בארץ וברחבי העולם, ללא מגבלה גיאוגרפית וללא פערי תיווך. עם זאת, התחרות באינטרנט גדלה כמעט בכל התחומים ולכן בעלי העסקים חייבים להיות יצירתיים, מקוריים ומעודכנים בכל רגע, רק כך הם יכולים להשיג יתרון ובולטות משמעותית מול המתחרים שלהם.

במציאות החדשה שבה האינטרנט, הסמארטפונים והרשתות החברתיות שולטים בהיבטים רבים כל כך בחיינו, בעלי עסקים מוכרחים לתחזק נוכחות ברשת שתקדם את המטרות שלהם ותגדיל את מעגל הלקוחות. הכלים שמסייעים לעשות זאת הם רבים ומגוונים – מאתר עסקי מושקע ומעוצב וקמפיינים שיווקיים ברשת, דרך פעילות ברשתות החברתיות, כרטיס עסקי במדריכי עסקים (אינדקסים) ועד יצירת תוכן איכותי ומקורי.

צעדים ראשונים ליצירת נוכחות דיגיטלית ברשת

חשוב להדגיש שאין צורך בהשקעה כספית גדולה כדי לייצר נוכחות מרשימה ואיכותית ברשת. ישנם כלים ואמצעים מגוונים ליצירת נוכחות ייחודית ברשת, לכן חשוב לגבש אסטרטגיה נכונה המתאימה למאפייני העסק ומטרותיו, תוך התייחסות למאפייני קהל המטרה, מגבלות התקציב, חזון עסקי, מיתוג, מיצוב ובידול ממתחרים.

הצעדים הראשונים וההכרחיים ליצירת נוכחות ברשת הם:

  • הגדרת מטרות – עליכם להגדיר את המטרות ולגבש אסטרטגיה ברורה המבוססת בין היתר על החזון העסקי של המותג. לכן, אין להסתפק רק במטרה כמו גידול במספר הלקוחות או הכפלת המכירות באתר.
  • פתיחת כרטיס עסקי – מומלץ לפתוח כרטיס עסקי במדריכים העסקיים המובילים כדי לזכות בנראות גבוהה ולחשוף את המותג.
  • הקמת אתר אינטרנט – אתר באינטרנט הוא כלי שיווקי בעל חשיבות עצומה עבורכם, אך יש לקדם אותו אורגנית ובהתאם לצורך לתכנן קמפיין פרסום ממומן כדי לחשוף את האתר לקהלי יעד שונים ולייצר נכס דיגיטלי בעל ערך.
  • פרופיל עסקי ברשתות החברתיות – מעבר לפייסבוק יש רשתות חברתיות נוספות בהם כדאי לפעול ולהיות נוכחים, לדוגמה לינקדאין, אינסטגרם, יוטיוב וכיוצא בזה. ניהול דף עסקי ברשתות החברתיות מאפשר לנהל דיאלוג עם הלקוחות, לנתח צרכים, להישאר עדכניים ולחזק את הקשר עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים.
  • פרסום ממומן ברשת – כלי הפרסום הממומן של גוגל, פייסבוק, אינסטגרם ועוד מאפשרים לכם לייצר נוכחות מרשימה ברשת, להגיע לקהל יעד שמאפייניו ידועים מראש ולזכות במיתוג מנצח.
  • קידום אתרים אורגני – אחת השיטות האפקטיביות ביותר ליצירת נוכחות מרשימה ברשת לטווח ארוך, אפשר לקדם את האתר העסקי בגוגל ובמנועי חיפוש נוספים. מיקום גבוה בדף תוצאות החיפוש של גוגל מבטיח לידים איכותיים, שיפור ביחס ההמרה, תעבורת גולשים גדולה ונוכחות דיגיטלית מרשימה.
  • תוכן איכותי – כדי לייצר נוכחות דיגיטלית חשוב להשקיע בתוכן איכותי, אשר לייצר תוכן שיווקי ו/או חוויתי, לכתוב תכנים לצורך החלפת קישורים, להעלות תכנים מקוריים ברשתות החברתיות, לנהל בלוג, להשתתף בפורומים מקצועיים ועוד.

נוכחות דיגיטלית ברשת עם המומחים של B144 דיגיטל

איך משיגים נוכחות דיגיטלית ברשת שתבטיח לכם עליונות במרוץ הדיגיטלי המשתנה כל הזמן? מומלץ לקרוא את המדריכים שהכנו במיוחד עבורכם, המדריכים ילמדו אתכם על קצה המזלג את העקרונות החשובים לפרסום ולשיווק ברשת.

בשלב הבא תוכלו לגבש בעצמכם אסטרטגיה מנצחת לקידום העסק ברשת, או להיעזר במומחים שלנו ב- B144 דיגיטל ולהבטיח שאתם מפיקים את המרב מהפעילות הדיגיטלית שלכם.

קבל שטח פרסום חינם במדריך b144 לעסקים
דילוג לתוכן