עמוד נחיתה
עמוד נחיתה ממוקד ואפקטיבי: הדרך היעילה ביותר להפוך מבקרים מזדמנים ללקוחות

עמוד נחיתה הוא כלי אינטרנטי מעולה לאיסוף לידים ולמכירה ישירה ומהירה.
עמוד נחיתה שיווקי, מנוסח היטב ומעוצב נכון יספק לגולשים את כל המידע שהם צריכים כדי להניע אותם לפעולה הרצויה – קנייה ישירה או יצירת קשר איתך.
B144 מציעים לבנות לך עמוד נחיתה מנצח, שיביא לעסק שלך תוצאות!

מה מקבלים כשמזמינים עמוד נחיתה ב - B144?
-
הצגת אירועים
אפשרות לכלול ולהציג אירועים, מפות ועוד
-
תמיכה בטלפונים ניידים
העמוד נראה טוב על כל צג, בכל גודל
-
כפתור Click to Call
לחיוג ישיר מהנייד
-
טופס יצירת קשר
המייל מגיע אליך ישירות
-
הצגת סטטיסטיקות
כמות כניסות, הקלקות, ועוד
אלה חלק מהלקוחות המרוצים שלנו
שאלות ותשובות - עמוד נחיתה
עמוד נחיתה הוא עמוד אחד שכולל תוכן שיווקי ומתומצת, שאמור לשרת מטרה מוגדרת: הוא אמור לשכנע ליצור איתך קשר (או להשאיר פרטי קשר), לקנות משהו מסוים או לבצע פעולה אחרת כגון הורדת אפליקציה וכדומה.
* בונים אותו נכון ומדגישים שיש מי שישוחח עם הגולש כבר עכשיו. * מוסיפים תמונה טובה של העסק או של לקוחות מרוצים שמעוררת רגש ומעבירה מסר. * משלבים תגובות והמלצות של לקוחות ברשתות החברתיות. * הכי חשוב! מניעים לפעולה - עם הצעה ייחודית ואטרקטיבית.
לא. עמוד הנחיתה שיוקם עבור העסק שלך ניתן לעדכון עצמאי באופן פשוט וקל. ניתן לעדכן את עמוד הנחיתה באמצעות תבניות שעוצבו על ידי מיטב המעצבים.
* עמוד לחיצה: מידע אטרקטיבי בעמוד הנחיתה או באנר צבעוני עם הצעה, יסקרן את הגולשים להקליק ולהמשיך לאתר העסק שלך. * עמוד ויראלי: מי שרוצה "להפיץ את השמועה" עושה זאת לרוב בעזרת הומור: סרטון או תמונה משעשעים, משחק או חידון. * עמוד לכידה: מומלץ לספר על המוצר או השירות ולהוסיף: "קבלו הצעה בהתאמה אישית" כדי להניע את הגולשים להשאיר פרטים. * עמוד תיאור: תיאור מוצר או שירות חייב להיות ענייני וממוקד, עם מינימום הסחות דעת. בסיום יש להניע לפעולה הרצויה: רכישה או יצירת קשר.
עמוד נחיתה לא יביא לתגובה הרצויה אם הוא יאכזב את הגולש. אכזבה פירושה "לא לספק את הסחורה": אם העמוד יהיה עמוס מדי מבחינה ויזואלית, אם הוא לא ייתן תשובה מיידית על "מה יוצא לי מזה" – הגולש יצא ממנו ולא יחזור אליך. חשוב לא לבקש מהלקוח יותר ממה שהוא מוכן לתת: פרטים כגון שם פרטי, טלפון נייד או מייל הם מקובלים. תעודת זהות או כתובת מגורים – ממש לא. אם עמוד הנחיתה לא מביא גולשים, יש לבדוק אם ההנעה לפעולה מופיעה בתחילת הטקסט בצורה ברורה, וגם בסופו.