רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

Google My Business: השירות הכי טוב של גוגל לעסק שלך

מחפשים דרך לחשוף את העסק שלכם בפני עוד לקוחות? מהו 'גוגל לעסק שלי' ולמה פרסום העסק דרכו אפקטיבי עבורכם

מאת: | זמן קריאה: 02:08 דק' | פברואר 2020 | מערכת B144 דיגיטל |

  • בתור בעלי עסקים, אנחנו שואפים להגביר כל הזמן את הנוכחות הדיגיטלית שלנו. לבלוט, להיראות בפני קהל הגולשים ברשת, כדי לעודד עוד תנועה לאתר שלנו, עוד לידים איכותיים ועוד פניות מלקוחות.

    אז איך עושים את זה? יש הרבה דרכים ליצירת נוכחות ברשת, מבניית דף עסקי בפייסבוק או ברשתות חברתיות נוספות, ועד לבניית אתר מרשים או פרסום בגוגל. לא פחות חשוב מכך זה פרסום העסק בגוגל באמצעות Google My Buisness, או בעברית: גוגל לעסק שלי. היתרון הבולט הוא שבעוד שהרישום ייקח לכם מספר דקות בלבד – פוטנציאל החשיפה עצום.

     

    למצוא כל מה שצריך על העסק שלך, בחיפוש פשוט בגוגל

     

    אז מהו 'גוגל לעסק שלי'?

    מדובר למעשה בפלטפורמת פרסום לעסקים מקומיים. למה הכוונה? כשאתם מחפשים משהו בגוגל, התוצאות שמופיעות ראשונות הן בדרך כלל התוצאות של עסקים שנמצאים בקרבת המקום שלכם.

    עם 'גוגל לעסק שלי' גוגל מעניקה לכל עסק אפשרות לפתוח פרופיל עסקי ולהציג בו פרטים חשובים על העסק, פרטי התקשרות, שעות פתיחה, תמונות, ביקורות ועוד. אם תפתחו פרופיל כזה, העסק שלכם יופיע בגוגל כשמישהו יחפש את העסק בשמו בתוך מסגרת עם פרטים עליכם ועל העסק.

    בנוסף, העסק יופיע לכל מי שיבצע חיפוש ממקום שנמצא בקרבה לעסק שלכם, או לחילופין כאשר מישהו מחפש עסק באזור מסוים ("נגרייה בנתניה", או "תופרת בראשון לציון").

    ולסיום, כצ'ופר לא רע בכלל, העסק שלכם יופיע במפות של גוגל וכך יהיה קל יותר לנווט אליו, וכל מי שיתבונן במפה באזורכם יראה את שם העסק שלכם ויוכל להיכנס אל "כרטיס העסק" בגוגל, לפרטים נוספים.

     

    למה חשוב להופיע ב'גוגל לעסק שלי'?

    ברגע שהעסק, שעות הפתיחה, הביקורות והתמונות מופיעים בגוגל – יהיו לכם יותר לידים, ובנוסף יותר לקוחות "ייתקלו" בעסק שלכם כשיערכו חיפוש בגוגל בקטגוריה ובמיקום שלכם. בעצם, כל מי שמעוניין לקבל יותר חשיפה בגוגל יכול לעשות זאת על ידי הרשמה ל"גוגל לעסק שלי". ואתם אפילו לא חייבים שיהיה לכם אתר בשביל לפתוח שם כרטיס.

     

    עוד דרך נהדרת של פרסום עסק בגוגל, בחינם!

     

    כמה עולה 'גוגל לעסק שלי'?

    אפילו לא שקל אחד! מדובר בשירות חינמי לחלוטין, שאם תדעו לנצל אותו לטובתכם, תרוויחו פרסום אפקטיבי וחינמי לחלוטין. אז איך עושים את זה נכון? הנה כמה טיפים חשובים:

    1. תכניסו בשם את תחום העיסוק – גוגל מסווגים את העסקים לפי קטגוריות כלליות, ולכן כדאי שכבר מהכותרת יבינו מה בדיוק אתם עושים. למשל, "אלעד בורנשטיין, עו"ד ומגשר", או "המשחקיה – חנות צעצועים לילדים ולנוער".

    2. פרטים בבקשה? – הפרטים הבסיסיים והחשובים ביותר שחשוב שתמלאו, מאחר וזו פלטפורמה לעסקים מקומיים, הם השם שלכם, הכתובת והטלפון. גם אם מבחינתכם אין חשיבות לכתובת שלכם (כי אתם מעניקים שירות דיגיטלי, או שירותי משלוחים למוצרים), חשוב שתזינו כתובת נכונה.

    שימו לב, מומלץ שהפרטים הללו יופיעו גם באתר שלכם, וגם בפורטלים אחרים לעסקים, כמו למשל כרטיס עסק ב-B144, גם הוא חינמי לחלוטין ויכול להעלות את החשיפה הדיגיטלית שלכם.

     

    רוצים שהעסק שלכם ייחשף למיליוני גולשים? פתחו עכשיו כרטיס עסק במדריך העסקים של B144, והתכוננו למבול של פניות חדשות

     

    3. תגידו צ'יז! – כמו בכל מקום אחר בעולם הדיגיטלי, התוכן הכתוב והתמונות משלימים זה את זה. ככל שהפרופיל שלכם ב'גוגל לעסק שלי' יהיה מלא בתמונות וסרטונים של העסק, כך יש סיכוי רב יותר שתזכו לחשיפה ופרסום בגוגל.

     

    צלמו תמונות אותנטיות (אבל מחמיאות) של העסק והוסיפו אותן לפרופיל שלכם ב'גוגל לעסק שלי'.

     

    4. ביקורות ודירוגים לעסק – כאן מגיע החלק של ה"לא נעים לי", שהוא דווקא מאוד מאוד חשוב במקרה שלנו. נסו להכניס ביקורות מלקוחות מפרגנים, וכך תוסיפו מהימנות וחשיפה לעסק שלכם. פשוט שלחו ללקוחות שלכם את הקישור להוספת ביקורת ובקשו מהם במילים פשוטות וכנות לכתוב עליכם כמה מילים ולדרג את העסק.

    5. מה זה פה, פייסבוק?! – ב'גוגל לעסק שלי' אפשר לכתוב פוסטים. הוסיפו פוסטים עם תוכן מקצועי או טיפים בצירוף תמונה. את הפוסטים יראו הגולשים רק אם יקליקו על הפרופיל שלכם, וזו הזדמנות נהדרת לשכנע אותם שאתם מקצועיים ושכדאי לפנות אליכם.

    לסיכום, 'גוגל לעסק שלי' הוא שירות נהדר לעסקים שרוצים לפרסם עסק בגוגל, בלי לשלם על זה, ולהרוויח יותר לידים ונוכחות ברשת. אמנם לא כדאי להסתמך אך ורק על הפרסום ב'גוגל לעסק שלי', אבל בהחלט כדאי להקדיש כמה דקות כדי לפתוח כרטיס לעסק ולהגביר את החשיפה. קדימה, אתם עוד פה?

  • דילוג לתוכן