רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

שיפור המרה של דף נחיתה בגוגל

מהי המרה באינטרנט? איך דך הנחיתה שלנו משפיע על כמות ההמרות?

2020-03-15

https://digital.b144.co.il/improved-conversion-rate/

מאת: | זמן קריאה: 02:26 דק' | מרץ 2020 | מערכת B144 דיגיטל |

  • יצרתם קמפיין פרסום ממומן בגוגל שעובד, אך עד כמה שקמפיין הפרסום שלכם יהיה איכותי ואפקטיבי, אם הגולשים שיגיעו בעזרתו לדף הנחיתה שלכם יעזבו את הדף בלי להשאיר פרטים, זה יהיה חסר משמעות ובזבוז של תקציב ומשאבים.

    שיפור יחס ההמרה בקמפיינים אינטרנטים של גוגל

    שפרו את יחס ההמרה שלכם בעזרת קמפיין מוצלח יותר

     

    אפשר להביא את העגל לפרה אבל אי אפשר להכריח אותו לינוק

    אבל גם אפשר לפתות אותו באמצעים לגיטימיים… ואם לעבור בחזרה אל דף הנחיתה, יש כמה דרכים להפוך את דף הנחיתה לאטרקטיבי ויעיל יותר, כך שכל מי שיגיע אליו באמצעות קמפיין פרסום גוגל ישאיר פרטים ויהפוך מגולש לליד חם ומשם לרוכש וללקוח חוזר.

    הנה כמה טיפים לשיפור נראות ויכולת המרה של דף נחיתה:

    1. טופס צור קשר – נתחיל דווקא מהסוף. טופס ההתקשרות הוא אותו סרגל מלבני או הקובייה בה הגולש מתבקש להשאיר את פרטיו לחזרה. על פניו מדובר בפרט טכני אך ההפך הוא הנכון. יש מדע שלם העוסק באופן הנכון למקם את אותו סרגל, הצבעים בהם הוא צריך להיות, גודל הטקסט, מספר השדות, תוכן השדות, גודל וצורת כפתור ה-'שלח' ועוד. אתם רוצים שלגולש יהיה כמה שיותר קל לזהות את אותו סרגל השארת פרטים ושיהיה לו קל למלא את השדות בצורה חלקה אחרי ששכנעתם אותו שהמוצר או השירות שלכם מספיק טובים כמובן, כדי להשאיר את פרטיו האישיים. האם לבקש ממנו רק מייל או גם טלפון, האם להשאיר מקום להערות וכדומה, כל אלה דברים שצריכים להילקח בחשבון כאשר תמיד יש באפשרותכם לעשות B/A טסטינג על נראות טופס צור הקשר ולבחור את הטופס שהביא יותר לידים.

    2. זמן טעינה קצר – כמובן שעל מנת שגולש ייכנס לדף שלכם וישאיר פרטים הוא צריך קודם כל להיכנס לדף. אין זה מובן מאליו שגולש, אפילו מי שהקליק על מודעת הפרסום שלכם ורצה להיכנס לדף, באמת נכנס אליו. מחקר בנושא מצא שאם דף הנחיתה לא נטען בפחות מ-3 שניות רוב הסיכויים שהגולש לא ימתין וימשיך הלאה. כל-כך חבל להשקיע בתוכן, תמונות, מסרים ודף נחיתה בעל נראות טובה אם היכולת הטכנית שלו להיפתח לוקה בחסר. כאן המקום לוודא עם בונה דף הנחיתה שהדף עומד במבחן הטעינה המהירה בכל דפדפן ובכל מכשיר. כאן הגענו לנקודה הבאה.

    3. רספונסיביות (התאמה למובייל, טאבלט וכו') – גוגל שמה דגש מיוחד בשנים האחרונות על קידום של דפי נחיתה המותאמים לטלפונים סלולריים ומעניקה ציון גבוה יותר לדפי נחיתה ואתרים המותאמים לגלישה במכשירים הניידים. וודאו עם בונה דף הנחיתה שהכין שתי גרסאות של דף הנחיתה, אחת לדסקטופ ואחת למובייל ובדקו בעצמכם האם דף הנחיתה למובייל עומד בדרישות הטעינה והנראות. זכרו שמסך הטלפון מגדיר אחרת את נראות הדף ועליו להיות גליל, אינטואיטיבי, בעל סדר הגיוני ונראות המתאימה למסך הגולשים.

    4. משדרים אמינות – אחת הדרכים לשפר את אחוז ההמרה של כל דף הנחיתה, כלומר את אחוז המשאירים פרטים בדף מתוך אלה שנכנסו אליו, היא ליצוק מסרים המשדרים שהעסק שלכם מהימן ובעל הצלחות קודמות. אם אתם נמצאים בתחום בו יש תו תקן מיוחד תוכלו לשים את לוגו התו המאשר את הסמכתם בתחום וכדומה. ביקורות ועדויות של לקוחות מרוצים יכולים להיכנס לדף לקראת הסוף או בכל מקום שתבחרו. אתם לא חייבים למלא מגילות, מספיק ציטוט או תזכורת של לקוח מרוצה או כמה כאלה כדי למלא את הדף שלכם בתוכן איכותי ואפקטיבי. הוכח שביקורות חיובית לעסק, אם הן אמיתיות ואותנטיות, עוזרות מאוד לגולש להחליט האם לבחור להשאיר פרטים ולסמוך על העסק שלכם.

    5. תוכן מגובש – אחד האלמנטים החשובים ביותר בכל דף הנחיתה אם לא החשוב ביותר הוא כמובן התוכן. מעצם הגדרתו דף נחיתה הוא לא האנגר רחב ידיים שמטוסים (גולשים) באים לעשות בו סיבובים בנחת אלא מסלול אחד של 'נגעת נסעת'. בדף נחיתה בעל מסך אחד, גלילה קצרה או אפילו בדף ארוך יותר, התוכן חייב להיות בולט, מקורי וממיר. אם אתם רוצים דף נחיתה חד וחזק שיגרום לגולשים להשאיר פרטים אתם צריכים לזקק את המסרים שלכם ולהבליט אותם בצורה חכמה. זה מצריך עבודה מוקדמת עם אנשי השיווק והמכירות, הקופירייטר והמעצב, מאפיין הדף ובונה הדף, כך שכל האלמנטים יתחברו ויפיקו דף נחיתה שתופס את הגולש על השנייה הראשונה, משכנע אותו באיכות המוצר או השירות שלכם ובצורך שלו לצרוך אותם ומכוון אותו לטופס יצירת הקשר בצורה הקלה והמהירה ביותר.

     

    לסיכום

    פרסום ממומן בגוגל היא דרך מעולה להגיע לגולשים רלוונטיים, אך אם דף הנחיתה אליו אתם מעבירים את הגולשים על ידי קמפיין הפרסום הזה לא מספיק איכותי ומדויק, אתם מפסידים לקוחות פוטנציאליים ומבזבזים כסף על אותו מסע קידום.
    שוקלים ליצור קמפיין פרסום בגוגל לעסק שלכם? תנו למומחים שלנו לעזור לכם להרים קמפיין יעיל וממיר, בעזרת דף נחיתה מעוצב, איכותי ומתאים >>
    בהצלחה!

     

     

     


    B144 דיגיטל אחת מהחברות המובילות בתחום הפרסום בדיגיטל עם תג איכות של גוגל פרטנרס (Google Partner).
    כחברה העובדת בשותפות קבועה עם גוגל, אנחנו בקיעים בעולם השיוק הדיגיטלי ויודעים בדיוק איפה הקהל שלכם נמצא ומה הם מחפשים.
    תנו למומחים של B144 דיגיטל למצוא לכם את חבילות הפרסום המשתלמות ביותר, כלי פרסום דיגיטליים חדשניים ופתרונות שיווק במטרה להגדיל את כמות הלקוחות שלכם.     לחבילות הפרסום שלנו לחצו כאן >>>

    גוגל פרטנרס

  • דילוג לתוכן